Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Skulle sendes ut av landet i dag. Nå slipper han... Smart... Anonymous poster hash: 70abd...b61
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Ja og siden han da får bli her stakkars er det nok flere som lærer av hans eksempel. Typisk Norge. Han burde sendes til en domstol i sitt hjemland. DA hadde han fått sin straff. Her får han det ikke dessverre. Anonymous poster hash: f1334...350
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Om to år er det pass og lommepenger fra NAV. Jippi! Anonymous poster hash: 20b4b...8b9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Ja e du gern! De e jo ikke dumme... Det er jo en grunn til at de gjør slikt, selv om det er av ren desperasjon så er det jo fordi de vet at de får bli. "I 2003 knvistakk den 26 år gamle gjerningsmannen flere passasjerer, men samtlige klarte å ta seg ut.Etioperen forskanet seg så i bussen før han overga seg til politiet. Han ble seinere erklært psykotisk og overført til tvungen psykisk helsevern og slapp ut etter 1,5 år." Anonymous poster hash: ba037...4fb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Det som undrer meg, er at de som sendes ut av landet, de som skal sendes ut av landet, beveger seg fritt frem til datoen for utsendelse, og ikke blir fulgt opp når de skal reise! Han var jo på vei til Oslo, til utsendelsen sin! Snart på tide å starte opp med at de som skal ut av landet blir hentet inn og holdt under oppsyn til dato for utreise, og fulgt helt til flyet når de skal reise?! Hvor mange må ofre livet for at det skal bli sett på dagens måte å håndtere dette på? Ser jo asylsøkere som må bøte med livet også, bare fordi det ikke blir rensket ut kriminelle eller det blir utført noe som helst psykologisk vurdering av de som har vokst opp med krig og vold! Jeg mener, vi som er nybakte mødre nå, vi får skjema vi må fylle ut, ut i fra svarene der, så kan helsestasjonen forutse hvem som er i risiko for å få depresjon og ikke. Hvorfor er det så vanskelig å sette inn litt mer resurser i asylmottakene, så man kan luke ut de som trenger hjelp, før de går så langt som å myrde andre mennesker? Anonymous poster hash: ca933...816
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 som jeg skrev i en annet innlegg: Mannen skulle sendes ut av landet i dag.Klart han går og gjør noe kriminelt,for da vet han at han får være her lengre, på "hotell" (les:fengsel) Så når han sikkert er ute etter 2 år og 3 mnd fordi han er frisk (var sinnsyk i gjerningsøyeblikket må vite!) så får han permanent oppholdstillatelse fordi han har vært sammenhengende i Norge så lenge at han er kvalifisert til å være her. Norge kommer til å ta drepen på seg selv pga snillisme,blåøydhet og naivitet!! Anonymous poster hash: 51edf...0ea
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 som jeg skrev i en annet innlegg: Mannen skulle sendes ut av landet i dag.Klart han går og gjør noe kriminelt,for da vet han at han får være her lengre, på "hotell" (les:fengsel) Så når han sikkert er ute etter 2 år og 3 mnd fordi han er frisk (var sinnsyk i gjerningsøyeblikket må vite!) så får han permanent oppholdstillatelse fordi han har vært sammenhengende i Norge så lenge at han er kvalifisert til å være her. Norge kommer til å ta drepen på seg selv pga snillisme,blåøydhet og naivitet!! Anonymous poster hash: 51edf...0ea Jeg er ikke kristen, men Amen! Anonymous poster hash: 156f0...6f6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 norge bør innføre dødsstraff umiddelbart! Anonymous poster hash: 2c0c5...047
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Såklart kommer dette til å fortsette, det er jo den perfekte plan. De dreper noen nordmenn, sånn at de får bli her resten av livet, og leve på skattebetalernes regning. Ikke lenge til at NORGE er Norge nei... Anonymous poster hash: b33dc...a2c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 Og , noe som er fryktelig merkelig, er at når FRP ikke var i regjering, så gikk de ut i alle medier 2 minutter etter sånne ting skjedde, og sa hvordan ting ville vært med de i regjering, og de ville gjort ditt og datt. Nå som de ER i regjering sier de ikke en dritt! MERKELIG?!?? Anonymous poster hash: b33dc...a2c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Og , noe som er fryktelig merkelig, er at når FRP ikke var i regjering, så gikk de ut i alle medier 2 minutter etter sånne ting skjedde, og sa hvordan ting ville vært med de i regjering, og de ville gjort ditt og datt. Nå som de ER i regjering sier de ikke en dritt! MERKELIG?!?? Anonymous poster hash: b33dc...a2c Nå har de faktisk ikke sittet lenge nk til å få gjort noe, samt st de er nødt til å få med seg flere. Etter denne hendelsen tror jeg nok de vil få litt mer gjennomslag for sin politikk til en viss grad. Folket vil kreve det. Anonymous poster hash: 5223c...c32
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 som jeg skrev i en annet innlegg: Mannen skulle sendes ut av landet i dag.Klart han går og gjør noe kriminelt,for da vet han at han får være her lengre, på "hotell" (les:fengsel) Så når han sikkert er ute etter 2 år og 3 mnd fordi han er frisk (var sinnsyk i gjerningsøyeblikket må vite!) så får han permanent oppholdstillatelse fordi han har vært sammenhengende i Norge så lenge at han er kvalifisert til å være her. Norge kommer til å ta drepen på seg selv pga snillisme,blåøydhet og naivitet!! Anonymous poster hash: 51edf...0ea Trodde Gard Støre fikset opp i den slik at fengsel/psykisk soning ikke skulle telle med i oppholdstiden slik at en ikke kunne utnytte det smutthullet lenger. Anonymous poster hash: 13d16...6af
*SommerFrisk* Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Og , noe som er fryktelig merkelig, er at når FRP ikke var i regjering, så gikk de ut i alle medier 2 minutter etter sånne ting skjedde, og sa hvordan ting ville vært med de i regjering, og de ville gjort ditt og datt. Nå som de ER i regjering sier de ikke en dritt! MERKELIG?!?? Anonymous poster hash: b33dc...a2c Nei det er ikke merkelig. Nå de nå sitter i den posisjon som de gjør, er handling mer viktig enn hyl og skrik. Vi får håpe på at de jobber hardt og intensivt nå; og at noe drastisk skjer!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 Og , noe som er fryktelig merkelig, er at når FRP ikke var i regjering, så gikk de ut i alle medier 2 minutter etter sånne ting skjedde, og sa hvordan ting ville vært med de i regjering, og de ville gjort ditt og datt. Nå som de ER i regjering sier de ikke en dritt! MERKELIG?!?? Anonymous poster hash: b33dc...a2c Nei det er ikke merkelig. Nå de nå sitter i den posisjon som de gjør, er handling mer viktig enn hyl og skrik. Vi får håpe på at de jobber hardt og intensivt nå; og at noe drastisk skjer! Det kommer de ikke til å gjøre. ALLE politikerne i Norge er ansvarlige for hvordan situasjonen er, og de som stemte blått fordi de tror det ville endre ting, tar GRUNDIG feil!!! Er ikke de rødgrønnes feil hvordan ting har blitt, utviklingen i Norge har pågått mye mer enn 8 år, og jeg tror det er for sent til å snu. Desverre. MEn at denne regjeringen kommer til å rydde opp har jeg INGEN tro på! Anonymous poster hash: b33dc...a2c
*SommerFrisk* Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 Og , noe som er fryktelig merkelig, er at når FRP ikke var i regjering, så gikk de ut i alle medier 2 minutter etter sånne ting skjedde, og sa hvordan ting ville vært med de i regjering, og de ville gjort ditt og datt. Nå som de ER i regjering sier de ikke en dritt! MERKELIG?!?? Anonymous poster hash: b33dc...a2c Nei det er ikke merkelig. Nå de nå sitter i den posisjon som de gjør, er handling mer viktig enn hyl og skrik. Vi får håpe på at de jobber hardt og intensivt nå; og at noe drastisk skjer! Det kommer de ikke til å gjøre. ALLE politikerne i Norge er ansvarlige for hvordan situasjonen er, og de som stemte blått fordi de tror det ville endre ting, tar GRUNDIG feil!!! Er ikke de rødgrønnes feil hvordan ting har blitt, utviklingen i Norge har pågått mye mer enn 8 år, og jeg tror det er for sent til å snu. Desverre. MEn at denne regjeringen kommer til å rydde opp har jeg INGEN tro på! Anonymous poster hash: b33dc...a2c Så du mener at flertallet tar feil? Og du med dine meninger og konspirasjoner har rett? Dette ble for dumt. Det minst politisk innsiktsgulle innlegget på lenge. Hvem sin skyld mener du at det er da? Alle? Alle de som over hodet ikke har hatt innflytelse!? Haha Javel, du må nesten mene det du vil. Men vi to er ikke i nærheten av hverandre når det gjelder politisk forståelse odv. Tror vi legger vår diskusjon død her:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #16 Skrevet 5. november 2013 Vi får se om 4 år, eller før det Heldigvis at vi ikke er i nærheten av hverandre når det gjelder politisk forståelse. Dette er noe jeg har studert mye og lenge, og brukt mange år av livet på, så håper jeg kan litt Anonymous poster hash: b33dc...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå