Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Skal en tur til danmark snart, da er jeg akkurat 30 fulle uker når vi drar og altså noen dager mer når vi skal tilbake. Står vel at man kan fly med norwegian inntil 30 uker uten erklæring tror dere je trenger da? Anonymous poster hash: 3c231...950
Gjest @---;- Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Koster ingen ting å få med en atest. Bedre å ha den enn å oppleve å bli nektet ombordtigning.
baremeg.. Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Hadde bare vært deilig å sluppet å ordne om jeg ikke trenger. Gikk inn på norwegian nå og der står det inntil uke 36 uten attest.. står visst forskjellige ting forskjellige steder.
Gjest Gullguttene Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Sjekk flyselskapets regler. Er nok lurt å ta med attest uansett, så slipper du problemer.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Du skal vel uansett på kontroll snart, så da kan du få det med da. Jeg hadde ikke tatt sjansen for å spare 5 minutter med papirfiksing.. Anonymous poster hash: c60b9...a63
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Jeg hadde attest med, men ble ikke spurt. Det var med Norwegian. Men jeg så nok ut som jeg var kortere på vei enn jeg var, for magen var ganske liten. Men de har rett til å kreve attest, og uten kan du risikerer å ikke få være med. Ring kundeservice og spør hvilken uke de krever det fra. Anonymous poster hash: be082...d9c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Jeg måtte droppe ferien i sommer fordi jeg ikke fikk fit for flight attest. Da var jeg 29 uker. Visste om at jeg ikke ville få attesten på forhånd da. hvilken uke var du i da? Ringte norwegian nå og hun sa jeg mptte ha fra uke 36. Er 30 uker så da tar jeg sjansen. HI Anonymous poster hash: 3c231...950
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Jeg måtte droppe ferien i sommer fordi jeg ikke fikk fit for flight attest. Da var jeg 29 uker. Visste om at jeg ikke ville få attesten på forhånd da. hvilken uke var du i da? Ringte norwegian nå og hun sa jeg mptte ha fra uke 36. Er 30 uker så da tar jeg sjansen. HI hehe unnskyld, ser nå du skrev 29 uker. Men prøvde du og ble stoppet? Eller skulle du ha tvillinger? Nå ble jeg usikker igjen.. Anonymous poster hash: 3c231...950 Anonymous poster hash: 3c231...950
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Fløy med Norwegian nå i uke 33, uten attest. Ingen som sa noe. Er jo ikke sikkert de ser at du er gravid en gang... Anonymous poster hash: 765ff...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå