Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne sykemeldinger min har nok ført til at jeg har blitt litt døgnvill... Er det andre som ikke får sove? Det hjelper lite at sambo er forkjølet og snorker og lukter vond pust....:)

Er kvalm og sulten om hverandre. Måtte nettopp stå opp og gumle i meg kjeks og smoothie... Hjelp jeg kommer til å rulle :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144094361-ingen-andre-s%C3%B8vnl%C3%B8se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får overhode ikke sove. Har hatt det sånn i tre-fire dager nå, og det driver meg til vannvidd :( Ligger bare og vrir og vender på meg men blir ikke komfortabel, og har alt for mange tanker surrende rundt oppe i hodet mitt til å finne roen til å sove. 

Uff.. håper det går over snart. Er 5+1 i dag :)

Jeg har også store søvnproblemer. Grisetrøtt på kvelden, legger meg og er lyyyys våken i flere timer. Tenker mye her også og sovner helt utslitt ved 3-4 tiden. Heldigvis har jeg muligheten til å sove ut lenge på morgenen. Er 9+0 i dag.

Jeg blir for varm og ukomfortabel og ligger og kaster på meg. I begynnelsen måtte jeg opp og tisse hver natt også. Det begynner å bli bedre nå tror jeg, men drømmene blir mer og mer heftige.

I natt drømte jeg at jeg hadde en vill baby som gjorde masse gymnastikk i magen.

Jeg sover som en stein. Trøtt HELE tiden. Men så jobber jeg fulltid og har ei datter på 2 1/2 i tillegg. Så er jo nok av grunner til at jeg sover godt :-)

Kunne sovnet hvor som helst, når som helst. Er 6+5 nå.

Anonymous poster hash: dbd7f...588

Annonse

Jeg som ikke engang vet om jeg er gravid ennå, får heller ikke sove! Hehe...

Er vel egentlig derfor jeg ikke får sove. ;)

Ligger våken, tenker, gleder og bekymrer meg om hverandre. På alt som skal forberedes, hvordan holde det skjult for familie og venner når/hvis jeg nå er/blir gravid, økonomi, hvordan vil de reagere på jobben, blir barnet sundt og friskt osv osv osv....

Blir helt utmattet jeg! :P

Jeg er søvnløs! Jeg sliter jo ikke med kvalme, men søvnen er helt borte. Ligger og vrir meg hele natten og sover ikke sammenhengende mer enn en halvtime av gangen, max. I tillegg har samboer snorkeperiode igjen, så jeg ligger og er forbanna hele natta og SLÅR han nesten ihjel, men han rikker seg ikke og bilr vel stille i to sekunder før det starter igjen. Så når vi står opp i morgen er jeg SÅ gretten og sur på han, og TRØTT mens han er lys våken..: Aaarg. Har vært slik i to-tre uker nå.. Ønsker meg en hel natt med søvn igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...