Gå til innhold

Kan noen komme med synspunkt?!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnefar og jeg er litt uenige her!

Vi skal i bryllup om noen uker, og har fått barnevakt til jenta vår på 6 mnd. (når bryllupet er). Per dags dato tar hun ikke flaske.. men tar bryst. Spiser grøt hver kveld, og begynt smått med anna mat på glass. Vi øver hver dag med flaske.

Barnevakta skal være hjemme hos oss, og festlokalet er nok en 45 min kjøring unna. Jeg har sagt til han, at dersom jenta vår ikke tar flaske MÅ vi ha et hotellrom der som hun og barnevakten kan være på (slik at jeg kan komme dit og amme), ellers må jeg bare være hjemme. Han sier det går vel greit med NULL melk amming/flaske denne kvelden/natta siden hun er såpass gammel da (6mnd. og kan greie sei med grøt/middagsglass) Ca. fra kl. 15.00 - 03.00... 

Jeg er ikke bekvem med det, og får angst av tanken! Hva tenker DU?

Anonymous poster hash: 5e6c6...7d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at du har mest rett her. Skal barnet gå 12 timer uten mat mener han da..????

Dersom barnet ikke tar flaske innen dere skal avgårde så må dere finne en annen løsning (barnet + barnevakt på hotellrom i kort avstand fra bryllupet). 

Men det går jo kanskje an å prøve en kopp i stedet og ikke flaske?

Eller har dere prøvd forskjellige typer flasker?

Anonymous poster hash: b39e8...a1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier barnevakten til dette da? Skal barnevakten ha en unge som skriker av sult en hel natt?! Nei, dette går selvsagt ikke...

Jeg har samme utfordring selv (julebord), men da er pappaen hjemme. Jeg har 15-20 min kjøring hjem fra der hvor jeg skal være. Jeg må være kjørbar den kvelden og kjøre med en gang pappaen ringer så jeg kan komme meg hjem og amme. Vet at det vanligvis er behov rundt midnatt for pupp så planen er å være hjemme til det....

Anonymous poster hash: 12ed0...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekjør en kveld der barnevakt er alene 😃 dere må ut av hus.

Enig med deg, du er nødt til å kunne gi mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får angst av tanken på dette så foreslår jeg at du hører på deg selv og heller bare bestiller et hotellrom til barnevakta og babyen din,slik at hun er i umiddelbar nærhet.da kan du slappe av og nyte bryllupet du også!

Og barnevakta kan slappe av han også om babyen er god og mett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett! Babyen er ikke avvent fra pupp enda, da kan man ikke bare plutselig stikke av! Foreldrene er borte også skal h*n ikke få melk i tillegg. Nei!! Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...