Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Frokost: 1 skyr Lunsj: grønn salat med litt fetaost Middag: strimlet svinefilet med stekt løk og en halv blomkål Kvelds: jordbær og blåbær med 1 dl mager vaniljekesam Drikke: vann og svart kaffe Ønsker å gå litt ned i vekt før jul. Har lagt på meg en del siste tiden pga en skade som har gjort meg sengeliggende Er frisk igjen nå, og må ta i ett tak. Har vært sulten hele dagen! Anonymous poster hash: 64cd3...074
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 2 ts fetaost, 200 gram svinefilet, to små løk, en halv kurv jordbær og en halv kurv blåbær HI Anonymous poster hash: 64cd3...074
smurfis Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Vanskelig å si uten nøyaktige mål, men ut i fra hva jeg kan se så ser det slt for lite ut. Mellom 6 og 700 kcal kanskje?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Registrer deg på f eks greteroede.no og legg inn hva du spiser der. Kalorier beregner man ved å veie det man spiser. Anonymous poster hash: 0ce6b...658
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Vanskelig å si uten nøyaktige mål, men ut i fra hva jeg kan se så ser det slt for lite ut. Mellom 6 og 700 kcal kanskje? Synes det virket lite også. La meg tidlig i går fordi jeg var så sulten og hadde lyst til å spise alt jeg kom over Tenkte at det sikkert er verst første dagen... Takk for tips om Grete Roede, det skal jeg gjøre. HI Anonymous poster hash: 64cd3...074
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Last ned "mat på data" (http://www.matportalen.no/verktoy/mat_pa_data/). Anonymous poster hash: 712e4...d2b
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Last ned appen ShapeUp til mobilen en fin måte og få kontroll over inntak og forbruk av kalorier. Anonymous poster hash: 0f5c2...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå