Gå til innhold

Kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går de over hele magen, helt ned til symfysen eller kan dem holde seg f.eks kun over navlen? Eller er det bare babyen som presser på? Har det slik mange ganger om dagen. Er førstegangs og venter tvillinger så dette er helt nytt for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere hos meg kjennes ut som om "toppen" av magen (over navlen) strammer seg. 

Måten du beskriver på høres mer ut som at babyene presser/beveger seg i magen din.. Men jeg skal ikke si noe sikkert.

Skrevet

Hos meg blir hele magen hard som en fotball. Fra ytterst på sidene, topp til bunn. Og så er det umulig å bøye seg over den, hvis jeg skal ta på sokker eller noe. Slitsomt...

Skrevet

Takk for svar. Skal ta det opp med jordmor når jeg skal til henne i slutten av uka.

Er begynt å lure på at det er kynnere, da det veldig gjerne kommer etter jeg har vært i bevegelse. Da blir toppen av magen helt hard og det strammer virkelig. Uansett om det er kynnere eller bare babyene som er i bevegelse, så er det virkelig ubehagelig.

Skrevet

Takk for svar. Skal ta det opp med jordmor når jeg skal til henne i slutten av uka.

Er begynt å lure på at det er kynnere, da det veldig gjerne kommer etter jeg har vært i bevegelse. Da blir toppen av magen helt hard og det strammer virkelig. Uansett om det er kynnere eller bare babyene som er i bevegelse, så er det virkelig ubehagelig.

Det høres mer ut som kynnere, ja om det er etter du har vært i aktivitet. Er mange som sier det er kroppens måte å be deg roe deg ned på. 

Anonymous poster hash: 3dc44...697

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...