Venja Skrevet 4. november 2013 #1 Del Skrevet 4. november 2013 Sliter litt med å lage god ønskeliste til jenta vår på 2 år. Trenger tips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah- Skrevet 4. november 2013 #2 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Spørs jo litt hva hun har fra før da. Vår 2 år gamle gutt har alt for mye leker, så vi ønsker først og fremst oppbevaringsmøbler til rommet hans. Ellers ønsker han seg leketromme, utstyr til lekekjøkkenet, bøker og play-doh med tilbehør. Også skal han få ski av oss. Forresten, hadde han ikke hatt masse av det fra før, så hadde togbane eller duplo vært en sikker vinner. Leker med det hele tiden. Endret 4. november 2013 av Hannah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 5. november 2013 #3 Del Skrevet 5. november 2013 Bare surfe på f eks Toysrus i en times tid så får du nok flust med idèer Jeg ønsker aaaltfor mye til gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venja Skrevet 7. november 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Duplo har vi i bøtter og spann fra da vi har to gutter fra før av. Lekekjøkken og tilbehør har vi også. Dukkevogner og dukker har hun og det leker hun mye med nå som hun har blitt storesøster. Synes det er mye enklere å kjøpe leker til gutter på den alderen enn jenter. Eneste jeg kommer på nå er dukkeklær... (ja duplo og da, men det har vi så mye av). Puslespill og bøker har vi også. Klær trenger hun, men må jo få noe "morro" hun også. Endret 7. november 2013 av Venja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 7. november 2013 #5 Del Skrevet 7. november 2013 Hva med modelleire, liker hun det? Er jo så mye flott fra Play Doh :-) Eller hva med dukkehus? Jeg syns Sylvanian Families har såå mye nusselig! Og fine barnebøker får man ikke nok av. Ellers er det jo moro å få badebomber, en artig neglebørste osv om hun liker å bade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #6 Del Skrevet 8. november 2013 Dukkehus, leketelt, maleutstyr, perler, sparkesykkel, doktorsaker, togbane, cd-spiller med sing along, filmer, Lesekorpset-dvd, støvsuger, mixmaster eller kaffemaskin, sengetøy med en populær figur, badeleker, fargebad etc, stellebord til dokka, akebrett, ski, utkledningsklær/kostymer... Ja mye av dette står på vår ønskeliste hvertfall Anonymous poster hash: 12a6d...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå