Gustav Klitt Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Er det mannen din som har innlegg i Aftenposten om omskjæring? Nysgjerrig :-) Beklager om jeg skrev nicket ditt feil nå..!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Link? Anonymous poster hash: 42fed...99e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Nei det ikke jallow man, det min mann. Han veldig stor kok har, jai like veldig gott Anonymous poster hash: 2c56f...017
Gustav Klitt Skrevet 4. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2013 Link? Anonymous poster hash: 42fed...99e Klarer ikke. Det er enten jeg eller androiden som er ubrukelig. Google "jeg skrek da jeg ble omskåret", så bør du finne det.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Leste den nå. Huff, for noe møl! Anonymous poster hash: 42fed...99e
Gustav Klitt Skrevet 4. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2013 Leste den nå. Huff, for noe møl! Anonymous poster hash: 42fed...99e Det er hans opplevelse av det. Jeg er bare nysgjerrig på det jeg spurte om i hovedinnlegget ;-) ... hvis noen skulle ha et brennende ønske om å debattere omskjæring generelt, finnes det allerede tråder for det. (Hvis de ikke er slettet, da.)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 0 i inntekt. Hehe. Anonymous poster hash: 42fed...99e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Tror ikke mannen hennes bor i norge? Jallow er et veldig vanlig navn i gambia og det er mange i norge som heter det. Anonymous poster hash: 7721f...258
Gustav Klitt Skrevet 4. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2013 Ok! Litt ignorant av meg å foreslå det, rett og slett? :-D Som å møte noen som kommer fra Beijing, og spørre "er det du som er gift med Feng"? Beklager dårlig humor, det er faktisk langt over leggetid for kjedelige, gamle damer :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Haha, ja litt Jallow er et stedsnavn i gambia og du kan tenke deg for et svært slektsnavn det har blitt. Anonymous poster hash: 7721f...258
Jallow B Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Haha, ja litt Jallow er et stedsnavn i gambia og du kan tenke deg for et svært slektsnavn det har blitt. Anonymous poster hash: 7721f...258 Feil. Det finnes steder med navnet Jallow i, blant annet Jallowkunda, men etternavnet Jallow stammer lengere tilbake enn som så. Enkelte landsbyer har landsbynavn etter hvem som "startet" landsbyen. TS: Nei, det var nok ikke mannen min som skrev det innlegget Ikke har jeg lest det heller, men jeg innbiller meg at han hadde latt meg få vite noe sånt i forkant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå