Gå til innhold

blir dere mer sultne enn før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja… Blir kvalm hvis jeg ikke spiser, og merker jeg er blitt mer sulten. Jeg prøver å spise lite og ofte, og spiser frukt som mellommåltider eller hvis jeg blir litt småsulten. Men kjenner også at forbrenningen min har gått opp, bruker allergimedisiner som i disse dager varer ca 12 timer mot et døgn tidligere… Så blir spennende å se hvordan dette utvikler seg utover i svangerskapet. Er 8+0 i dag.

Jeg er i uke 8 i morgen. Er konstant kvalm.Føler meg skikkelig fyllesyk til tider.. ikke gøy i det hele tatt.. får ikke i meg noe særlig skikkelig mat:/ spiser endel  frukt men ellers frister ikke noe..føler jeg ikke har noe energi tilovers.. tiltross for at jeg er sykemeldt også pga denne hekkans kvalmen.

Går det utover den lille i magen noe særlig når jeg ikke får i meg så mye mat??

Annonse

Småsulten hele tiden, for jeg blir kvalm med en gang jeg kjenner sultfølelsen..samtidig er det egentlig ingenting som frister. Er inne i en periode nå hvor kvalmen har tatt seg opp enda mer..etter jeg kom i uke 9. Går og vil småspise hele tiden, men det er så forbanna vanskelig når all mat samtidig gjør at man blir kvalmere. Håper dette gir seg etter hvert.

Jeg er grisesulten, kunne spise en hest hver dag. Helt utrolig sulten er jeg. Og ikke fysen heller, men har ordentlig oksehunger. Hvis jeg ikker spiser blir jeg uvel. Litt flaut på jobben i lunsjen, langer i meg mat som om jeg har overlevd en lang vinter uten mat på fjellet.

7+1 i dag, gravid med tvillinger.

Jeg fikk også samme beskjeden. Det er helt normalt å bli mer sulten i perioder der babyen vokser veldig. Har hatt noen dager der jeg føler jeg ikke har gjort annet enn å spise, men det er heldigvis ikke sånn hver dag. Den ene dagen stod gubben bare å ristet på hodet og lurte på om jeg aldri hadde fått mat før… ;) 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...