Gå til innhold

blir dere mer sultne enn før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 11 nå og enkelte dager kan jeg bli så innmari sulten. Litt rart siden det står at behovet for ekstra energi dekkes av et eple ov et glass melk. virker ikke sånn på meg akkurat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Småsulten hele dagen.  Hvis jeg ikke spiser noe når jeg blir sulten blir jeg kvalm, så jeg småspiser hele dagen :P

Anonymous poster hash: 572a5...2dd
Skrevet

Så absolutt ja! Er sulten hele tiden jeg, og spiser jeg ikke så spyr jeg...:) hærrlig!!!

Skrevet

Niks, kontinuerlig kvalm og sliter med å få i meg mat:( Ned tre kg og hadde ikke noe å ta av i utgangspunktet. Håper det gir seg snart....

Skrevet

Ja… Blir kvalm hvis jeg ikke spiser, og merker jeg er blitt mer sulten. Jeg prøver å spise lite og ofte, og spiser frukt som mellommåltider eller hvis jeg blir litt småsulten. Men kjenner også at forbrenningen min har gått opp, bruker allergimedisiner som i disse dager varer ca 12 timer mot et døgn tidligere… Så blir spennende å se hvordan dette utvikler seg utover i svangerskapet. Er 8+0 i dag.

Skrevet

Jeg er i uke 8 i morgen. Er konstant kvalm.Føler meg skikkelig fyllesyk til tider.. ikke gøy i det hele tatt.. får ikke i meg noe særlig skikkelig mat:/ spiser endel  frukt men ellers frister ikke noe..føler jeg ikke har noe energi tilovers.. tiltross for at jeg er sykemeldt også pga denne hekkans kvalmen.

Går det utover den lille i magen noe særlig når jeg ikke får i meg så mye mat??

Skrevet

Småsulten hele tiden, for jeg blir kvalm med en gang jeg kjenner sultfølelsen..samtidig er det egentlig ingenting som frister. Er inne i en periode nå hvor kvalmen har tatt seg opp enda mer..etter jeg kom i uke 9. Går og vil småspise hele tiden, men det er så forbanna vanskelig når all mat samtidig gjør at man blir kvalmere. Håper dette gir seg etter hvert.

Skrevet

magen min romler uansett hvor mye jeg har spist!! ikke behagelig..

Skrevet

jepp! sulten!hele tiden! føler jeg har gått opp 100 kilo… men det er vel bare sånn man føler seg :P oppblåsthet og det hele, takk og lov for tights sier jeg!

Skrevet

Jeg er grisesulten, kunne spise en hest hver dag. Helt utrolig sulten er jeg. Og ikke fysen heller, men har ordentlig oksehunger. Hvis jeg ikker spiser blir jeg uvel. Litt flaut på jobben i lunsjen, langer i meg mat som om jeg har overlevd en lang vinter uten mat på fjellet.

7+1 i dag, gravid med tvillinger.

Skrevet

ja!! :) men visstnok så er man ekstra sulten når babyen vokser, så man skulle spise når man var sulten fikk jeg beskjed om :) så det er et godt tegn

Skrevet

Jeg fikk også samme beskjeden. Det er helt normalt å bli mer sulten i perioder der babyen vokser veldig. Har hatt noen dager der jeg føler jeg ikke har gjort annet enn å spise, men det er heldigvis ikke sånn hver dag. Den ene dagen stod gubben bare å ristet på hodet og lurte på om jeg aldri hadde fått mat før… ;) 

Skrevet

Ikke mer sulten her, heller motsatt. Her må jeg spise til faste klokkeslett hver dag for å huske mat! (Men merker jeg har mer lyst på godis).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...