Gå til innhold

Gravid med hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt det? Hvordan artet det seg? Hvordan skjønte du at du var gravid?

Fikk satt inn spiral for ca. 1 år siden. Har hatt normale mensblødninger siden da. 

Var hos lege og tok celleprøve for ca. 3 mnd siden, da nevnte han at han så trådene (altså var spiralen i alle fall på plass da)

Men altså, det er nå 10 uker siden jeg hadde mensen sist. Jeg har lagt på meg 4kg de siste to mnd (jeg legger alltid på med mye de første 12 ukene i svangerskapet). Jeg er sulten nesten hele tiden, når jeg ikke er sulten er jeg kvalm. Har kastet opp en eller flere ganger nesten daglig den siste mnd.

Puppene mine har vokst (såpas atbåde jeg og mannen min ser og merker det, samt at jeg har gått fra B-CUP til C)

Og jeg har skikkelig menssmerter i tide og utide (det har jeg alltid de første mnd. i svangerskap)

Har ikke tenkt på graviditet en gang, for jeg har jo spiral. (Og sjangsen er jo minimal), men så plutselig i dag begynte jeg å tenke...   for der er jo noen få som faktisk blir gravid med spiral.... ANGST (jar tre barn, skal ikke ha flere)

Anonymous poster hash: 928be...a0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...