Gå til innhold

Baby 1 mnd.gammel har ikke hatt avføring på 6 dager, forstoppelse?

Anbefalte innlegg

Er det forstoppelse hvis babyen på 1 mnd har ikke hatt avføring på nesten 1 uke? Jeg ammer, barnet får for det meste morsmelk og hver kveld ca 60 ml.erstatning i tillegg.

Før det hadde barnet avføring ca hver 3.dag.

Nå har det gått så lang tid, har begynt å bruke litt maltekstrakt om kvelden i mme.

Har prøvd med litt babymassasje og sykling med bena samt litt temp.måler i rompa. Hun bare promper og trykker seg.

Er redd for at hun vil gråte av smerte senere, er ikke så plaget ennå.

Alle tips mottas med takk.

Anonymous poster hash: 3b290...337

Fortsetter under...

Ikke forstoppelse dersom hun blir fullammet. 

Da kan det gå 1-2 uker mellom hver avføring. Men ble litt usikker når du gir mme i tillegg.. 

Du har jo prøvd de fleste tips allerede. Sikker på at trykkingen ikke bare er pga luft? 

Anonymous poster hash: 80936...62f

Er det forstoppelse hvis babyen på 1 mnd har ikke hatt avføring på nesten 1 uke? Jeg ammer, barnet får for det meste morsmelk og hver kveld ca 60 ml.erstatning i tillegg.

Før det hadde barnet avføring ca hver 3.dag.

Nå har det gått så lang tid, har begynt å bruke litt maltekstrakt om kvelden i mme.

Har prøvd med litt babymassasje og sykling med bena samt litt temp.måler i rompa. Hun bare promper og trykker seg.

Er redd for at hun vil gråte av smerte senere, er ikke så plaget ennå.

Alle tips mottas med takk.Anonymous poster hash: 3b290...337

Jeg tilsetter en halv teskje maltekstrakt i mme når babyen min er forstoppet, da kommer bæsjen med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...