Gå til innhold

Endelig spiser hun grøt ;)

Anbefalte innlegg

Da har vår jente på 1 år og 4 dager faktisk spist mer enn 4 skjeer med grøt ;) Nå har hun gapt og spist selv nesten en halv porsjon.

Hun dytter ned både brød ,frukt og grønnsaker. Ser ut som tiden med slit er over og vi kan puste lettet ut. Hun spiser fast føde....JIPPI ;)

Da var det bare nattesøvnen igjen ;) Det går fremover og det er håp for alle ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144094282-endelig-spiser-hun-gr%C3%B8t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :) NÅ håper jeg dere får bedre netter også! Godt at det løsner. Det synes jeg dere fortjener.

Anonymous poster hash: ed4cf...2c8

Takk for det ;) Hun våkner ikke hver time lenger og sover ofte nesten 3 timer den første økten. Det er deilig de kveldene jeg sovner likt med henne klokka 19.30 ;) hehe

Oi, da må dere ha slitt lenge!

Håper virkelig det løsner seg for dere nå! 

Her hjalp det dessverre ikke så veldig på søvn å starte opp med fast føde, men jeg håper på det for deg, virker som du har hatt nok å streve med allerede!

Lykke, lykke til fremover!

Anonymous poster hash: 70ba0...183

Da har vår jente på 1 år og 4 dager faktisk spist mer enn 4 skjeer med grøt ;) Nå har hun gapt og spist selv nesten en halv porsjon.

Hun dytter ned både brød ,frukt og grønnsaker. Ser ut som tiden med slit er over og vi kan puste lettet ut. Hun spiser fast føde....JIPPI ;)

Så bra :) Håper det går seg til for dere på nettene også.

Min lille tarzan våkner fremdeles 2-3 ganger om nettene.... om det er meg eller pappaen som tar han.

Pupp ikke pupp.... han våkner like ofte for det. Tror han er veeeldig avhengig av nærhet og vite at vi er der.... 

Oi, da må dere ha slitt lenge!

Håper virkelig det løsner seg for dere nå! 

Her hjalp det dessverre ikke så veldig på søvn å starte opp med fast føde, men jeg håper på det for deg, virker som du har hatt nok å streve med allerede!

Lykke, lykke til fremover!

Anonymous poster hash: 70ba0...183

Ja det har ikke vært lett, men det kommer seg vel etter hvert;) Hun sover bedre på dagen nå. Før sov hun 2x40 minutter. Nå sover hun 2X90 minutter på en god dag med pappan sin ;) Søvn avler søvn så da er jeg spent på ukene fremover. Lykke til for dere også. Håper det blir bedre søvn for oss alle snart ;) Zzzzz

Annonse

Min lille tarzan våkner fremdeles 2-3 ganger om nettene.... om det er meg eller pappaen som tar han.

Pupp ikke pupp.... han våkner like ofte for det. Tror han er veeeldig avhengig av nærhet og vite at vi er der.... 

Ja det er sikkert den nærheten de trenger mest. Det virker som om hun ikke roer seg før hun har ligget litt på armen min å fått pupp. Nå vil hun opp i sengen min også sånn ca. klokka 4. Da ligger vi der til vi står opp i 5 tiden....Zzzzz. Natt til mandag sov jeg bare i to timer før jeg skulle på jobb. Gikk i svime hele dagen og var helt bortevekk i hode. Det positive er jo at leggingen for kvelden er enkelt. Hun sovner av seg selv i sin egen seng uten masse gråting og tull, og bruker som oftest bare 1/2 time. Lurer på når de skal sove godt jeg ;)

Knør hun på natta, eller gråter hu? Vi har en som har noen knirkeperioder i løper av natta, men som oftest er det snakk om en søvnfase eller oppvåkning og han sovner igjen. Hvis han er klar for mat eskalerer det endel

Endret av Kenga

Knør hun på natta, eller gråter hu? Vi har en som har noen knirkeperioder i løper av natta, men som oftest er det snakk om en søvnfase eller oppvåkning og han sovner igjen. Hvis han er klar for mat eskalerer det endel

Hun reiser seg opp i sengen og ser etter meg. Så gråter hun hvis jeg ikke tar henne opp. Da må jeg forte meg å gi pupp hvis ikke er hun våken i 2-4 timer. Gir henne pupp og hun sovner igjen.

Ja det er sikkert den nærheten de trenger mest. Det virker som om hun ikke roer seg før hun har ligget litt på armen min å fått pupp. Nå vil hun opp i sengen min også sånn ca. klokka 4. Da ligger vi der til vi står opp i 5 tiden....Zzzzz. Natt til mandag sov jeg bare i to timer før jeg skulle på jobb. Gikk i svime hele dagen og var helt bortevekk i hode. Det positive er jo at leggingen for kvelden er enkelt. Hun sovner av seg selv i sin egen seng uten masse gråting og tull, og bruker som oftest bare 1/2 time. Lurer på når de skal sove godt jeg ;)

Huff starter dere dagen i 4-5 tiden? De gangene min våkner før fem så.. nekter jeg å stå opp. Om han så ligger våken alt fra en til halvannen time..... så sovner han til slutt igjen. Men selvsagt skal han ligge i min seng og turne rundt.... hvis ikke blir det ramaskrik! Men stakkars deg som jobber i tillegg..... må være slitsomt ja.

Huff starter dere dagen i 4-5 tiden? De gangene min våkner før fem så.. nekter jeg å stå opp. Om han så ligger våken alt fra en til halvannen time..... så sovner han til slutt igjen. Men selvsagt skal han ligge i min seng og turne rundt.... hvis ikke blir det ramaskrik! Men stakkars deg som jobber i tillegg..... må være slitsomt ja.

Ja vi har hatt en periode nå med at hun våkner 3,4 og 5 for å stå opp. Hun ligger selvsagt i sengen min en stund før vi må opp, men hun tar fart og vil stupe ut av sengen så jeg tør ikke la henne ligge der når hun er våken og vil opp. Er redd hun detter ut, derfor står vi opp å hun får leke litt.

I dag var vi heldigvis ikke opp før klokka 06.45. Det var helt nydelig, men hun var jo våken en del ganger i natt for det. Så lenge hun sovner igjen med en gang så er jeg fornøyd. Er hun våken i flere timer så blir jeg Zombie på jobb ;) Det går seg vel til etter hvert. Satser på at hun våkner like sent i morgen siden jeg har senvakt  og kan sove lenge med henne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...