Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Bra? Dårlig? Hvordan er skolen - Sagdalen skole tror jeg? Andre ting vi bør tenke på der.. Anonymous poster hash: 619d8...d1c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Bor på skjetten nå, men bodde tidligere i sagdalen. Akkurat der jeg bodde var det fint, men ellers syns jeg strømmen er litt shabby. Det er mye gater og veier, lite skog og mark. I tilegg ligger sagdalen skole rett ved en veldig trafikert vei, som gjør at det er sus fra den hele dagen + at veldig mange må krysse denne veien for å komme seg til skolen.. Trives veldig mye bedre her på skjetten :-) kjempe fine skoler (helt nye alle tre) og i tillegg har man kort vei til mange vidregående skole. Det er godt miljø her og lett å bli kjent med folk. Skog har vi også ;-) Anonymous poster hash: e1e39...c10
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Skolen er veldig full, så hvertfall på noen av klassetrinnene er det ikke plass til flere elever, så hvis du har barn som allerede går på skolen, kan det hende de må gå på Skjetten skole. Det er en fin skole, veldig langt fremme når det gjelder bruk av data ol og nybygd for ikke veldig mange år siden, men veldig kjedelig hvis man bor på "andre siden" av Strømmen. Anonymous poster hash: c4fb5...fd6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Kjenner en lærer som jobber på Sagdalen skole. -Hun er veldig fornøyd Anonymous poster hash: 8e4e1...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå