Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Jeg er hjemmeværende (ufør) og har 3 barn mellom 2 og 10 år. Jeg gjør alt husarbeid, vasker tøy, bretter og legger på plass, lager middag, følger barna til skole og bhg ,går på alle foreldermøter , treninger og lignende . Mannen min jobber veldig mye og deler hele lønnen sin med meg, rydder av middagsbordet, støvsuger innimellom, legger ungene innimellom og finner på ting med de i helgene (dog ikke hver helg). Handler gjør vi begge to. Rettferdig fordeling siden jeg går hjemme og han jobber mye eller burde han gjøre mer? Anonymous poster hash: 7c35a...0de
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Hva føler du da? Iogmed at du er ufør, så regner jeg med at du har gode og dårlige dager, og da bør han trå til ekstra de dagene du ikke orker, eller hjelpe til i hverdagen uten at det betyr noe... Han burde jo stille opp med ting som har med ungene å gjøre da, det har jo ikke noe med husarbeid å gjøre.. :s Anonymous poster hash: e8084...c64
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Tja, det er vel en grunn til at du ikke jobber, og det betyr kanskje at du må bruke tid på å hente deg inn, gå i behandling eller andre ting? Jeg tenker at du kanskje bør gjøre litt mer enn han hjemme om du har helse til det, men om du ikke kan jobbe så kan du antakelig ikke "jobbe fullt" i huset heller. Anonymous poster hash: 6e924...962
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Om du klarer å gjøre så mye som du gjør så er det veldig bra:) Men jeg synes han bidrar litt lite i huset og særlig med barna. Er enig med #2 når hun skriver "Han burde jo stille opp med ting som har med ungene å gjøre". Ungene ville sikkert likt at pappa også var med. Anonymous poster hash: 57626...bad
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Jeg syns det kommer an på hvem som klarer hva. Du er ufør og sikkert dårlig for. Han jobber mye og er sliten. Dere må som sagt se an formen deres. Anonymous poster hash: d3bc8...036
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Om du klarer å gjøre så mye som du gjør så er det veldig bra:) Men jeg synes han bidrar litt lite i huset og særlig med barna. Er enig med #2 når hun skriver "Han burde jo stille opp med ting som har med ungene å gjøre". Ungene ville sikkert likt at pappa også var med. Anonymous poster hash: 57626...bad Vi vet ikke hvor mange timer han jobber når hun skriver han jobber mye. Kanskje han er på jobb 10-12 timer og da vil ikke jeg forventet at han har så mye overskudd etter jobb. Kanskje de må investere i hushjelp. Anonymous poster hash: d3bc8...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå