Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Da var det vel på tide for meg å opprette bruker her!

Jeg testet positivt for rundt en times tid siden, og har klart å roe meg ned såpass at jeg klarer å skrive her :)

Det klaffet visst allerede med pp2, etter p-pille slutt i juli :) Både jeg og samboeren håpet jo såklart på positiv test, men når jeg hadde testen med to streker foran meg ble jeg helt skjelven og visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere.. Det har ikke gått helt opp for meg enda, hehe.

Håper ingen dømmer meg/oss for å være såpass ung, da vi har et stabilt og godt forhold, begge har fast jobb og egen leilighet, fester ikke i det hele tatt og er generelt ganske voksne for alderen :)

I følge terminkalkulatoren er jeg 5+1 på vei :)

Surrer en del forskjellige tanker rundt i hodet mitt nå..

Dere er velkommene til å dele tips og råd til en jente som er bittelitt engstelig, hehe :)

Fortsetter under...

Gratulere og velkommen!

Var 23 da jeg var gravid med min første. Nå er jeg 34 og venter fjerdemann.

Man er gjerne litt skjelven i starten med positiv test - kanskje litt kalde føtter uansett hvor planlagt det er - men dette ordner seg :-)  Enjoy the ride!

Velkommen hit og gratulerer så masse!!!:) Jeg var selv 19 år når jeg ble gravid med mitt første barn og hun ble født rett før jeg fylte 20. Nå er jeg 30 og er gravid med nummer 3. Jeg kan love deg at man blir like skjelveno g engstelig om man er 20 og det er førstemann eller om man er 30 og gravid med nummer tre - om det er noen trøst :) Men dette går nok superfint! Lykke til meg svangerskap, fødsel og alt som kommer etterpå! Det er en fantastisk tid, både på godt og vondt! Mange førstegangsopplevelser - som er helt forskjellige for oss alle! Spør og grav om du trenger tips eller råd og nok en gang gratulerer så mye!:)

Hei! Da var det vel på tide for meg å opprette bruker her!

Jeg testet positivt for rundt en times tid siden, og har klart å roe meg ned såpass at jeg klarer å skrive her :)

Det klaffet visst allerede med pp2, etter p-pille slutt i juli :) Både jeg og samboeren håpet jo såklart på positiv test, men når jeg hadde testen med to streker foran meg ble jeg helt skjelven og visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere.. Det har ikke gått helt opp for meg enda, hehe.

Håper ingen dømmer meg/oss for å være såpass ung, da vi har et stabilt og godt forhold, begge har fast jobb og egen leilighet, fester ikke i det hele tatt og er generelt ganske voksne for alderen :)

I følge terminkalkulatoren er jeg 5+1 på vei :)

Surrer en del forskjellige tanker rundt i hodet mitt nå..

Dere er velkommene til å dele tips og råd til en jente som er bittelitt engstelig, hehe :)

velkommen :) jeg var også 20 da jeg ble gravid med eldtsemann…og 23 med nestemann, nå er jeg 29 og er på vei med nr 3! Det gikk heeelt fint å få barn i en anlder av 21 år! hadde massevis av overskudd osv :) Lykke til!

Annonse

Gratulerer så masse!! :D Jeg var 21 da vi fikk vår eldste, og på fem år venter vi nå nr tre.. Alder er bare et tall, ikke en tilstand - jeg følte meg aldri "ung mor", fremdeles ikke, men helt perfekt alder! Ikke var det et uhell heller, vi sluttet på prevensjon, prøvde og ønsket ;) Masse lykke til :))

Anonymous poster hash: abfe5...f30

Jeg er 25 år og gravid for første gang, føler meg i den perfekte alderen til å få barn nå! Kjenner flere som har fått barn i 21-22 års alderen og de har vært planlagt alle sammen! Er selv 4+4 uker nå og rimelig engstelig og lykkelig om hverandre. Har første legetime i morgen, blir vell bare litt prat og en ny test der for å konstantere graviditeten. Krysser fingre og tær for at alt går bra i ukene fremover!!

jeg er selv 21 og fant ut at jeg var gravid først i uke 9. nå er jeg i uke 11+5 og er kjempeglad :)

Skal på UL i morgen og gleder meg masse til å se lillegull.

Vi hadde ikke planlagt da jeg hadde planer om å bli ferdig med studiene først. begynte på sykepleier i år og må ta permisjon tter dette året. gleder meg masse :) 

Lykke til og gratulerer. Er veldig spennende.

Jeg begynte å hylgrine da jeg fant det ut mens samboeren min jublet som om han hadde vunnet i lotto. 

Jeg er førstegangsgravid jeg også i en alder av 24 år. Dette var ikke helt planlagt, for jeg er ganske nyansatt på min arbeidsplass, 6mnd ansatt 1 des, men da også 3 mnd på vei. Sjefen vet foreløpig ingenting.. Familen er de som nå fortløpende får høre om nyheten! Men jeg er jo kjempe lykkelig over nurket i magen, det er bare litt usikkert hvordan jobben vil ta dette :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...