Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

veldig LITE bevegelser ift før uke 30... (er i uke 35)... sjelden kraftige spark, er heldig om jeg får noen spark i det hele tatt!

men kjenner at hun beveger seg og åler seg/snur seg rundt, men bevegelsene er HELT annerledes,... nesten litt urolig , men kjenner jo liv flere ganger om dagen. men ikke noe aktiv baby lenger på den måten..

kjenner også hikking annenhver dag ca...

Anonymous poster hash: 91f66...965

Kjenner hikking daglig, gjerne flere ganger om dagen! En del åling og en rompe som skyter seg opp i ny og ned like under ribbeina og litt boksing nede i lysken, hehe :laugh:  Også har hun begynt å presse litt på blæren min, ikke så veeeeldig behagelig. Av og til beveger hun seg så mye at jeg begynner å snakke til henne på en litt streng måte om at nå kan hun slappe av litt  :P Samboer ser rart på meg hver gang. 

Her er bevegelsene blitt anderledes, er mest åling og pressing. Jeg får spark inn i mellom, men ikke så ofte som for noen uker siden. Får noe spiss som buler ut og forflytter seg over magen, kanskje et kne? Kjenner daglig bevegelser med armene, han har en tendens til å "lete" etter utgangen. :P Hikking kjenner jeg flere ganger om dagen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...