Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Nå har jeg tatt meg vann over hodet. Har startet på skolen igjen, tar opp alle realfag og har 13 eksamener i vente til våren. Jobb stort sett hver helg, en liten gutt som akkurat har begynt i barnehage og det som følger med når man har hus. Jeg klarer rett og slett ikke alt. Av praktiske grunner er det jeg som leverer og henter i barnehagen. Hjem, spise middag, leke litt med guttungen, stelle og legge. Og så, etter ca kl 19 skal jeg gjøre lekser. Men det er jammen ikke lett. Det frister alt for mye å synke ned i sofaen, eller gjøre unna husarbeid. Mannen min hjelper naturligvis til med masse, men noen ting er det vel bare oss kvinner som gjør best. Jeg finner bare virkelig ikke nok tid til skolen. Har tatt opp studielån, og er redd jeg skal stryke i samtlige fag og at alt dette bare var bortkastet. Uff, er det noen her som har gjort noe lignende og som kan komme med noen praktiske råd til meg? Åssen skal jeg få hverdagen til å gå opp? Anonymous poster hash: 5feaa...f32
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Ja det har jeg faktisk vurdert HI Anonymous poster hash: af6a3...87d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Jeg tror faktisk ikke du kan komme utenom vaskehjelp her, nei. Det gir litt fred til å gjøre andre ting (som å lese til eksamen) når du vet noen kommer og tar skiten i morgen. Anonymous poster hash: eee96...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå