Gå til innhold

UTROLIG aktiv baby i magen nå! uke 37++

Anbefalte innlegg

Gurimalla, har aldri i mitt liv opplevd at huleboeren skulle bli så aktiv,så sent! Det virker som den hopper og spinner, danser og banker meg opp - all at the same time! Får nesten lyst til å legge ut video, for det er helt komisk! Noen andre som har opplevd noe slikt så sent i svangerskapet? Noe jeg bør bekymre meg over? Tenk om den lille slår hull på fostersekken! 

Er svangerskapsuke 38 (min 37+3). 

Fortsetter under...

jepp! er sånn her også :)

hun har jo stille perioder og dager også, men jøye meg som magen flyr innimellom!

og det er direkte vondt noen ganger.

plutselig stikker det et bein ut så det er den digre kulen på magen ellers så hender det beinet/kulen "flyr" over magen.

det presses så hardt utover noen ganger, at det får meg til å lure på om hva den fosterhinna er lagd av...

hjelpes altså...kjenner mer og oftere liv nå enn jeg har gjort noensinne i svangerskapet.

og magen går alle mulig veier.......

Jeg er i uke 37 nå, og her også er det mer aktivitet en noen gang. Når jeg ser på magen er det som å se en geleklump/ballong fylt med vann som blir ristet på. :P

Av og til tror jeg han prøver å sjekke ut hvor langt han greier å trykke magen min ut. Akkurat som om han tar spenntak med ben og armer og skyter rumpe og rygg utover. De er søte de små! <3

Jeg har hørt at alt av liv er positivt. Det kan aldri bli for mye.

Jeg er i svangerskapsuke 38 (37+3) selv kjenner meg GODT igjen :D hehe .. Sitter her i stolen min og slapper av.. eller.. PRØVER å slappe av, men lille gullet går HELT KRAKILSK i magen nå, og har vært slik en god stund!

Blir bare sittende å måpe der magen beveger seg i alle retninger, kuler som stikker ut og spesiellt vondt er det når hun tar for seg høyre side siden jeg nylig har vært innlagt med nyrebekken betennelse på høyre side. 

Det skal noteres at det er kraft i disse små i dette stadiet, og jeg tror nokk noen kjenner det mer en andre. Fikk et par spark i ribbeinene under temakveld for gravide hos sykehuset og det får en til å lure på som dere skriver ovenfor, om hun har tenkt seg ut snart slik hun holder på:P 

Har en følelse om at uansett når hun kommer så kommer jeg til å få mye å gjøre hvertfall :D 

Virke som en LIVLIG krabbat som sin mor, og far!  :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...