Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #26 Skrevet 4. november 2013 Den aktive delen var verst, samt når de terroriserte meg med å presse på magen etter baby var kommet ut, sying uten bedøvelse og etterrier fra helvete.. Anonymous poster hash: 7a4af...7ec
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #27 Skrevet 4. november 2013 NEI...jeg hadde helvetes smerter hvert 2-3min i nesten tre døgn. Riene var værst. ytpressningen husker jeg nesten ikke for da var jeg helt utslitt Anonymous poster hash: 61d59...6ee
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. november 2013 #28 Skrevet 4. november 2013 Med storebror varte fødselen i 7,5 timer, det var kun den siste delen av åpningsfasen som var direkte smertefull, resten gikk fint.. Vel, jeg merket stingene (altså bli sydd) fordi de ikke kunne og heller ikke rakk å bedøve meg, jeg tåler ikke lokalbedøvelse, og jeg måtte bli sydd fort for å stoppe blødninger.. Men det kjentes bare som små napping, jeg var alt for opptatt med å prøve å fokusere på sønnen vår før jeg besvimte.. Med lillesøster varte fødselen i ca 2,5 timer, det var store smerter fra første rien, til det var over, siste 45 minuttene av åpningsfasen var det rier uten stort av stopp mellom, det var smertefullt og slitsomt å ha det slik, men selve fødselen var over på 13 minutter, og så fort jenta var ute, så var jeg smertefri Ja, man bør forberede seg på smerter, for det er ventet, men samtidig, bør man prøve å fokusere på det positive på det, for tenk, for hver rie og for hver presserie, så er du et steg nærmere å få se den lille
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #29 Skrevet 4. november 2013 De 4 timene jeg hadde 10 cm åpning, og rier uten pause. Men gjør det også gjerne igjen, heller 10 fødsler enn en graviditet. Så etter min mening er du snart igjennom det verste. Du er heldig, gratulerer! Anonymous poster hash: 62c7c...387
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #30 Skrevet 4. november 2013 Jeg synes hele fødselen var et rent smertehelvete. Men om jeg må plukke ut den mest intense smerten så var det når hodet sto i åpningen. Anonymous poster hash: aac99...65f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #31 Skrevet 4. november 2013 Syns det var verst fra 5cm til full åpning, rier uten stopp.. Men det gikk til gjengjeld veldig fort da Syns pressriene var vonde, men ikke fullt så ille, var en lettelse å presse. Søsteren min syns pressriene og pressingen var verst, så det er nok veldig forskjellig. Vondt vil det nok mest sannsynlig være uansett, prøv å tenk etter hver rie at du klarer EN til, pust masse masse. Du kommer til å føle deg så stolt når du er gjennom det, og du klaret det jo:) Lykke til!! Anonymous poster hash: e9c2c...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå