Gå til innhold

kan barnevernet gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de har fått en bekjymringsmelding på oss. så det er bare en vanlig undersøkelse på tre månder. det finnes ikke noe galt å hente hos oss. men i dag kom de på uventa besøk. vi hadde avtalt å møtes igjen etter avtale. pluttselig står de på døra. men jeg er ikke hjemme. spiser middag gos noen i familien når bv ringer å sier de er hos meg å venter. jeg jan ikke bare dra fra middagen for å nøte de sånn uventa. nå ble de da sktså så skuffet over at jeg ikke kunne stille opp.

Anonymous poster hash: 04e8b...3ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan de sikkert, kapable til å gjøre hva som helst virker det som

Skrevet

Det kommer jo ann på hva bekjymringsmeldingen går ut på også. De kan komme på døra for uventet besøk, og hadde det vært meg så hadde jeg droppet middagen og fortet meg hjem. Dette er ting jeg ville fått ordnet opp i så fort som mulig og ikke latt de få noe på meg. En middag kan fint droppes, selv gå ifra når en er halvveis.

Anonymous poster hash: 8af3e...35b

Skrevet

Ja det har barnevernet lov til. Om du lurer på flere ting kan du jo gå inn å lese litt i barnevernloven på lovdata.no?

:)

Anonymous poster hash: 4740d...1b5

Skrevet

Ja, de kan gjøre det. Men er du ikke hjemme så får de ikke gjort noe med det. Hvis du ikke utdypet hvor du var og hva du gjorde, men bare sa at du ikke hadde mulighet til å komme hjem akkurat nå vil det ikke ha noen påvirkning på saken.

Anonymous poster hash: 65aa4...f3d

Skrevet

Ja, det er lovlig. Det er ikke noe som gjøres voldsomt ofte. Du er ikke forpliktet til å slippe noen inn eller forandre planer for å fasilitere uanmeldte besøk.

Anonymous poster hash: b8764...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...