Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trasig at dere valgte å gjøre det slik kun fordi en anonym ønsker det, men håper at ikke så mange vil bruke dem. En av grunnene til at jeg meldte meg inn her var fravær av forstyrrende elementer for jeg er svaksynt og har vanskelig for å lese tekster som ikke er rene. Men man kan ikke ta hensyn til alle.

Anonymous poster hash: 2d53c...81d

Trasig at dere valgte å gjøre det slik kun fordi en anonym ønsker det, men håper at ikke så mange vil bruke dem. En av grunnene til at jeg meldte meg inn her var fravær av forstyrrende elementer for jeg er svaksynt og har vanskelig for å lese tekster som ikke er rene. Men man kan ikke ta hensyn til alle.

Hei,

Det er synd at du føler det på den måten, vi gjorde dette i beste mening fordi flere har etterspurt det.

Håper det ikke blir så forstyrrende for deg at du sliter med å lese innleggene!

Kira, brukermoderator

Hei,

Det er synd at du føler det på den måten, vi gjorde dette i beste mening fordi flere har etterspurt det.

Kira, brukermoderator

Er ikke slik at jeg "føler det på den måten". Jeg ER på den måten fordi jeg er svaktsynt og da er forstyrrende elementer (som mange farger, blinking, lys, glitter etc.) hemmende når man skal lese.

Får se om det blir mye brukt og hvordan det blir.

Dette har altså kommet for å bli?

Hei,

Kira, brukermoderator

Er ikke slik at jeg "føler det på den måten". Jeg ER på den måten fordi jeg er svaktsynt og da er forstyrrende elementer (som mange farger, blinking, lys, glitter etc.) hemmende når man skal lese.

Får se om det blir mye brukt og hvordan det blir.

Dette har altså kommet for å bli?

Hei,

Mente selvsagt at det er synd du har problemer med å lese forstyrrende elementer i tekster, og at du trodde vi innførte det kun fordi en anonym spurte etter det.

Vi får ta en evaluering på dette om en stund for å se hvordan det fungerer på forumet. Ofte er det slik at det blir brukt endel i starten, deretter dabber det av.

Kira, brukermoderator

Annonse

Jeg liker absolutt IKKE de nye smileysene! Hvor er de gamle? Dere kan iallefall la de gamle stå "først",sånn at vi som hater sånne idiotiske fjortisgreier klarer å å finne de vanlige smileysene som faktisk gjør det de skal;uttrykke følelser og ikke sprette rundt som noen andre idioter...

Anonymous poster hash: 6ad3f...12d

Hvordan får man brukt ikonene?

Slik gjør du det ihvertfall fra PC: Når du skriver et innlegg eller svar, så trykker du på smilefjeset i menyen. Da får du opp mange valg nederst, og kan bla deg gjennom eller trykke "vis alle" og få dem opp i et eget vindu. :) 

Himmel og hav

Brukermoderator

Jeg liker absolutt IKKE de nye smileysene! Hvor er de gamle? Dere kan iallefall la de gamle stå "først",sånn at vi som hater sånne idiotiske fjortisgreier klarer å å finne de vanlige smileysene som faktisk gjør det de skal;uttrykke følelser og ikke sprette rundt som noen andre idioter...

Anonymous poster hash: 6ad3f...12d

Hvis du foretrekker de gamle, så finnes de, samlet, på slutten av alle  ikonene.

Himmel og hav

Brukermoderator

Hvordan får man brukt ikonene?

Slik gjør du det ihvertfall fra PC: Når du skriver et innlegg eller svar, så trykker du på smilefjeset i menyen. Da får du opp mange valg nederst, og kan bla deg gjennom eller trykke "vis alle" og få dem opp i et eget vindu. :) 

Himmel og hav

Brukermoderator

Takk for svar - skal prøve på pc i stedet :)

Annonse

Jeg synes også de nye beveglige figurene er slitsomme og ødlegger siden en del. Fraværet av alt slikt dill har vært noe av det beste ved disse sidene.

At jeg lett kan la vær å bruke dem selv betyr ikke noe. Jeg må fortsatt forholde meg til dem når jeg leser, og det er der de er plagsomme, også for meg som ikke er svaksynt. De trekker alt for mye oppmerksomhet vekk fra det som er skrevet og over på disse hoppende idiotene.

Anonymous poster hash: 663f6...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...