Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Min har fått det, men har ikke begynt å drikke av den ennå. Tar det lang tid før den blir vandt med den med den? Vet selvfølgelig at det varierer fra katt til katt, men lurer likevel. Anonymous poster hash: 39d20...589
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Ingen med tips om hvordan jeg kan få katten til å drikke av den? Anonymous poster hash: 39d20...589
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Vel, vår katt var også litt skeptisk i starten, eller mest leken. Den første tiden drev han med labbene oppi hele tida og spruta vann over hele kjøkkenet. Så ga nyhetens interesse seg, og han drakk. Det var jo ikke annet vann her. Gi det tid. Evt sett deg ved siden av og vis at det faktisk er vann. Anonymous poster hash: 0c8b2...9a6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Har satt meg ned med han og vist han at det er vann der. Virker som han er skeptisk til lyden. Lurer på om jeg skal slå av den til å begynne med. Anonymous poster hash: 39d20...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå