❤lille stjerne❤ Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Gruer meg så fælt til å fortelle det at det ødelegger nesten gleden med å våre gravid. Har bare jobbet her et halvt år og så redd de blir sure. Men jeg hadde allerede ventet så lenge pga umulig å få fast jobb på hjemsted osv og en del annet og da plutselig ting gikk i orden orket jeg ikke vente 1 år bare for at det er mest riktig for jobben. Aldersforskjell, min egen alder osv. Hadde dessuten aldri trodd det skulle klaffe så fort denne gangen da det tok så lang tid sist. Har skjøvet det foran meg, men nå nærmer uke 12 seg og snart må katta ut av sekken...
Skogshuldra Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Det går helt sikkert bra! Hvis de er oppegående mennesker så gratulerer de deg og ikke lager noe mer oppstyr enn det Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Du må ikke la dette ødelegge gleden for deg, du har jo en fantastisk nyhet! Jeg tror nok ingen av dine kollegaer kommer til å bli sur, heller tvert i mot! Og blir de faktisk blir sure, kan du jo se på det som at du burde finne et annet sted å jobbe... Folk som ikke kan glede seg over andres glede, kan bare ha det så godt! En venninne av meg ble gravid tre uker etter hun hadde fått ny jobb. Da hun fortalte det til sjefen var sjefen kjempehappy og sa hun hadde regnet med det kom til å skje. Krysser fingrene for deg! Anonymous poster hash: 8518f...801
Malintdo Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 De har INGEN rett til å bli sure! Folk får barn når det passer de selv ikke hva som passer jobben. Fortell det, er de oppegående blir se glade på dine vegne å gratulerer ikke tenk på dette, nyt graviditeten din. Det er DU som bestemmer når det passer best for deg å få barn
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2013 Ja, jeg vet. Men bare gruer meg sånn til å si det likevel. Når må man senest si det?
Katta82 Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Arbeidsgivar skal informerast seinast 3mnd før du skal ut i permisjon. Ikkje la dette trekke ned lykkefølelsen! Gratulera så masse!! Fortell det når du har lyst Eg ligg like bak deg, i veke 11, og tenke at eg ikkje vil fortelle da før eg har fortalt da til alle dei eg e mest glad i. Tenke at det kanskje blir nermare jul.
*Miss Flua* Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Jeg er 11 uker på vei idet jeg begynner i nye jobben min, jeg! Kanke si jeg gleder meg til å si det jeg heller. Men jeg har jo tenkt å fortsette å jobbe der etter permen, og jeg kan ikke sette livet mitt på vent heller. Nei, dårlig samvittighet er det ikke vits å ha (men ja, sliter med det selv!).
mammsen84 Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 jeg testet pos 3 dager etter jeg hadde signert kontrakt (ikke planlagt graviditet da men..) og de tok det helt fint altså…ventet til uke 10-11 med å si noe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Akkurat avsluttet studie og fått meg jobb, takket ja til en stilling som nyutdannet sykepleier, vikariat dog, og er 11 fullgåtte uker i morgen.. Med snarlig oppstart. Men kommer ikke til å fortelle det enda Arb.givr har ikke rett på å vite det før uke 28 med tanke på permisjon. Så er ikke noe å stresse med å fortelle Men gleder meg ikke akkurat til å si det jeg heller! Tenkte etter ordinær ul... Anonymous poster hash: 422d3...3a1
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Jeg har vært innleid 8 mnd, og fikk fast i september. Ble gravid samme mnd, og fortalte det for noen dager siden (pga kvalme). Gledet meg ikke, men det ble tatt godt imot! Er bare å hoppe i det! Lykke til:-) Anonymous poster hash: 1d748...298
Katta82 Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 Koss gikk det med deg lille spire? Har du fortalt det eller holder du det hemmelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå