Gå til innhold

venter, venter og venter...

Anbefalte innlegg

Forrige syklus var 42(!!) dager, så var forberedt på at denne også skulle være det, men jeg var ikke forberedt på at den kunne være lenger! Ifølge 42 dagers syklus, skulle tr kommet på lørdag, men ingen tegn til at den skal dukke opp! Negative gtester, og ikke andre symptomer enn luft i magen, og fæle kviser :-/

Får smøre meg med tålmodighet som mange andre her inne! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144094156-venter-venter-og-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest candela

Så kjedelig... er på dag 59, så skjønner ingenting av hva som skjer.. Jeg har også kun negative tester, men har ikke testet på en stund nå siden jeg har gitt opp håpet for lenge siden! Har i det siste hatt en del "graviditetssymptomer", men det er nok bare syklus-tull..

Ville egentlig bare si at jeg føler med deg :)

59 ja.. phuu.. man kan jo håpe i det lengste at det er en spire på gang, men med 0 syptomer for min del, tror jeg bare det er krøll i systemet ;-)

skal til gyn om et par uker på vanlig rutine kontroll, så får se om alt står bra til da i så fall:-)

Jeg har hatt det sånn selv. hadde 65 dager før jeg fikk tr!! og jeg hadde bare vondt i korsryggen og murring på venstre siden, noe som kan si at TR er på vei eller det er graviditetssymptomer:P Da hadde jeg sluttet på p piller for 9 måneder siden, så man kan bli regelmessig og plutselig uregelmessig igjen:/

Det er ille at det kan ta lang tid for mange og bli gravid, når det er så mange som blir gravid med en gang:/ men selvfølgelig glad for de som blir det fort da :)

Håper dere er gravide jeg, for er jo ikke alle som viser på testene, men mest sannsynlig er det nok bare syklus tull :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...