Gå til innhold

Hva hadde du på deg på veg til sykehuset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med første slang jeg på en joggebukse og luftig t-skjorte/tunika ;) Vannet gikk, så veldig greit det ikke var så farlig med den buksa, misfarget fostervann og alt, endte med å kaste buksa! ;):P Tror ikke jeg hadde reist inn i morgenkåpe, men hadde den så jeg brukte på sykehuset etter vannet gikk å sånn :)

forrige gang dro jeg på meg en onepiece som hang på knaggen på soverrommet bare. var naken innenfor. hehe.. så veldig digg ut da, som en svær pinguin som vagget meg frem!

kunne lett funnet på å slengt på meg morgenkåpa jeg da, men jeg må ta ambulanse til sykehuset, så greit å ha litt klær på :)

Vel, her dusjet jeg pga vannavgang og slang på meg behagelige klær som joggebukse og t-skjorte + jakke. 

Ser litt rart ut kanskje å løpe opp dit i morgenkåpa?

Som regel bruker man litt tid å komme ordentlig "i fødsel" også (som regel, gjelder ikke alle).. Så du rekker nok å kle deg litt innimellom riene :)

Annonse

Gjest flykræsj

Man har som regel tid til å kle på seg. Jeg tok vel en kjapp dusj og kledde på meg helt vanlig klær. Mammabukse og genser. Tok ikke mange minuttene. Tror ikke det er så vanlig at fødende kvinner styrter til sykehuset uten klær ;) Hehe, sikkert noen som har gjort det også da!

Tror ikke det er så vanlig at fødende kvinner styrter til sykehuset uten klær  ;) Hehe, sikkert noen som har gjort det også da!

Ikke?! :P

Regner med at jeg har litt tid på meg. Men har grubblet endel på dette spørsmålet. Spørs om det blir en joggebukse og singlett på meg da. ;)

Gjest flykræsj

Tror ikke det er så vanlig at fødende kvinner styrter til sykehuset uten klær  ;) Hehe, sikkert noen som har gjort det også da!

Ikke?! :P

Regner med at jeg har litt tid på meg. Men har grubblet endel på dette spørsmålet. Spørs om det blir en joggebukse og singlett på meg da. ;)

Joggebukse er aldri feil :) Et yndet nøkkelplagg for fødeklare og for barselkvinner ;)

Hehe, må le litt.. Det er definitivt de færreste som har det så travelt at de må løpe naken til sykehuset i det øyeblikket de våkner av en rie eller vannavgang. Jeg har to veldig raske fødsler bak meg, men jeg rakk likevel greit til sykehuset i helt vanlige mammaklær :-)

Anonymous poster hash: 04127...ee1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...