Gå til innhold

Kan jeg være gravid med spiral?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har brukt hormonspiral i 5 år. Brukte den første i 4,5 år og fikk satt inn ny nå i august. Har alltid hatt regelmessig mens med den forrige og den nye spiral, men nå er den to uker for sen. Jeg er kvalm om morgenen 4. Dagen på rad, har plutselig veldig sensitiv luktesans som med mitt første barn, ømme bryst, plutselig en forferdelig stor tiltakslyst i hjemmet(når jeg er gravid er jeg rene skjære husmoremnet uten å gå inn for det). Er også mye svimmel. Kjenner ubehag og får vondt under sex(får vondt i nedre del av magen). Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144094147-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid-med-spiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest om mange som har blitt gravid med spiral ja, så derfor har jeg vanskelig for å tro at det er innbilning:/ har vært overbevist om at jeg har vært gravid før uten å ha vært det og med mye færre tegn, men det har ikkje påvirket mens syklusen. Takker for at du tar deg tid til å lese :)

Annonse

Ei jeg kjente ble gravid den perioden mellom hun tok ut spiralen og satte inn ny. Men du satte kanskje inn ny med en gang? Ingen prevensjon er 100% sikker, så det er bare å ta en test :) Når det er sagt så har jeg også de symptomene du sier uten at jeg er gravid :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...