Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Og synes fortsatt det er helt FANTASTISK!!!!! Jeg bare KJENNER hvor godt det er for hjerte og blodomløp å ha et sånt deilig lite vesen i hus. Det er bare REN KOS, GLEDE og KJÆRLIGHET! - Hun er så ufattelig søt og deilig, med det lille, fine fjeset sitt, de kvikke øynene, og den morsomme halen som går i ett sett. Og så er hun så snill og flink og det er gøy å gå på tur med henne og det er gøy å ta henne med på jobben og rundt omkring, og se hennes entusiastiske måte å innta verden og omgivelsene på. Lille rare, tøysete, 'fæle', snille, morsomme valpen! Jeg ELSKER å ha hund igjen! Jeg skjønner godt Karen Blixen, som lot være å ha hund i mange år fordi det var så trist når de de døde, men som til slutt måtte ha hund igjen fordi hun "ikke lenger kunne leve et hundeløst liv". Andre som koser seg med hund? Anonymous poster hash: 933ca...ba4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Jaaa! Jeg har to heeerlige hunder som betyr alt for meg. Bestandig glad når jeg kommer hjem fra jobb. Elsker å kose på sofaen under pledd ) Utrolig hvor glad man kan bli i de! Mine er 4 og 7 år <3 Anonymous poster hash: 1785b...f82
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Helt enig med deg. Hunden min er seks år og har bare gitt meg gleder i livet. Hun er med meg overalt (takk og pris så har jeg bare venner og familie som er like gald i hunder som meg) og er den perfekte sekretær på kontoret :-) Eneste stedet hun ikke er med i senga da jeg liker å ha senga for meg selv. Anonymous poster hash: 2a38a...df8
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Jeg har hatt valp i 3 mnd... en hund med betongblokker og tettningsmasse i ørene, staere enn et esel, ser bare dumt på meg når hun blir snakket til(å ja, det er komandoer hun skjønner) tygger på det meste hun kommer over, samler klær inn i buret.. Hun får ikke komme opp i sofaen, eller senga, hun sover i bur på natta pg hat sin egen plass på et teppe i stua. Men hun er veldig lydig på tur, elsker barn og er ellers veldig snill. Jada, jeg har hatt valp før så det er ikke noe nytt for meg. Anonymous poster hash: 801ff...3cc
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Elsker hunden vår! Hun er vår store kjærlighet. Hele familien er opptatt av henne. Hver gang hun gjør noe søtt eller morsomt, roper vi på hverandre og sier "fort deg, se hva hun gjør nå!". Vi snakker om henne hele tiden, hele livet vårt er lagt opp etter at hun skal ha det like bra som alle andre i familien og vi bruker mye tid på hennes ve og vel. Det er koselig å gå tur, koselig å kose og ikke minst koselig å leke med henne, til tross for at hun er ordentlig masete til tider. Elsker å sove med henne også, som vi gjør hver dag. Hun er ren og fin, blir alltid så skitten etter skogstur som hun får daglig, da dusjer hun (bruker ikke såpe). Hun er forsiktig, kjærlig, kosete, morsom og veldig snill. Aldri vist noen form for sinne. Sosial og går fint med både mennesker og hunder. Lydig og morsom. Veldig glad i familien sin. Vi gleder oss masse til julaften. Har flere ganger snakket om at den første julen med henne blir morsom. Vi kan ikke legge pakkene under treet før de skal åpnes, det blir for fristende for en liten jente. Hun skal helt garantert hjelpe til når vi andre åpner gaver..hehehehe. Den første alle spør om er hunden. Vi er alle rett og slett forelsket. Hunden vår er 9 mnd. Elsker å ha hund. Elsker henne så høyt <3 Anonymous poster hash: e3150...1de
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Godt det finnes flere av oss som elsker hundene våre :-) jeg har en på halvannet år og ville ikke vært foruten hun ♡ de gir så mye glede og kos og er en fryd å ha i hus..selvfølgelig skal valpetid være litt slitsom men så lenge man ser forbi alt ugagn de gjør så er valpetiden kjempe koselig ♡♡
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Så tror jeg forresten at det å ha dyr i hus når man har barn er utelukkende positivt for både dyr og barn :-)
BikkjeBisk Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Har en Schæfergutt på 3 år, verdens snilleste rareste hund som bare helt enkelt elsker kos Mistet 2 Schæfer tisper i fjord tror aldri jeg har grått så mye blant fremmede på dyreklinikken, grusomt når man må ta farvel med sine bestevenner!
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Jeg har hatt hund i mange år. Både som liten, og etter at jeg ble voksen. Nå er jeg veldig glad jeg ikke har det lenger. Liker ikke å være så bundet, også reiser jeg mye. Så her blir det nok ikke hund igjen. Selv om jeg elsket hundene mine da de levde.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 dere hundeelskere - denne dokumentaren bør dere se en gang dere har tid. Sier en del om hva det er som er så spesielt med hunder i forhold til andre kjæledyr. INGEN andre dyr forholder seg til mennesket slik hunden gjør: http://www.youtube.com/watch?v=CZ26x8wU1ds Anonymous poster hash: 933ca...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå