Gå til innhold

Desember damene <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med positiv test, anonym :) Og gratulerer som ruger, Kaksy :) Rugedag 1 er dagen etter innsett, småen100. Uttaksdag = EL.

Siden gullet er 4 dager, har jeg gått på progesteron i 4 dager. Og masse "symptomer" allerede! Trøtt, ømme pupper og murringer i livmor. Alt klart for en huleboer med andre ord ;) Men er også realistisk på at det er sannsynlig at gullegget ikke overlever.

Først jobb og full fart. Deilig å få tankene vekk..

1 uke til jul!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som rugere småen100 og kaksy! Det er spennede tider dette her!

Jeg er nå på dag 8-9, fått noen svaaake symptomer, merker litt ømhet i eggstokk/livmor området av og til, litt såre brystvorter og noe tydeligere blodårer på brystet, opp å tisse om natten, oppblåst. Har innstilt meg på at forsøket er negativt, og disse symptomene er nok bare lutinusen, men av og til kan jeg kjenne jeg tenker -kanskje, kanskje det er noe i det. Masse gratulasjoner til deg anonym! Verdens beste julegave :) <3 :) ! Håper vi alle sammen følger etter! Krysser fingre optimist78 for at egget ditt overlever :). Ha en fin tirsdag alle sammen :)

Skrevet

Takk for gratulasjoner, dere! :fnise: Krysset på testen var helt tydelig,og kom nesten umiddelbart... Men jeg kjenner jeg er urolig for kjemisk (blir litt småparanoid av å lese om altslags på nettet..)

Angrer jeg litt på at jeg testet 2 dager for tidlig?

Jeg har aldri hatt SA (som jeg vet om) tidligere eller kjemisk graviditet. 

Har noen av dere erfaring med kjemisk? Hvordan testet dere da?

Jeg har under hele rugeperioden hatt masse symptomer, de startet ganske tidlig. (selv om det var Lutinusen?). Jeg har også et barn fra før av (naturlig), så jeg kunne kjenne igjen mye av det som skjedde med meg.. .( igjen, selv om det kunne være Lutinusen). Jeg turde ikke tro, tørr jeg nå?  :forvirra:  :ph34r:

Gratulerer til dere nye rugere :):kaklehone:  Håper alt går bra for dere  :duskedame:

Anonymous poster hash: d0967...55a
Skrevet

Gratulerer til alle rugerne og til de som har testet positivt.

Vi fikk idag ut 7 flotte egg. Innsett på torsdag hvid eggene befruktes og deles som de skal.

Skrevet

Juhu! Gullet er tint opp fra de frosne og lever! Håper jeg følger etter som ruger om et par timer :)

Jeg opplevde kjemisk/ tidlig sa på siste forsøk. Fikk først negativ test på RD 10 og trodde løpet var kjørt, så positiv blodprøve RD 11 (lav hcg), så "1-2 uker" på RD 14 med påfølgende TR. Konklusjon: jeg skal ikke teste før blodprøve igjen! Gikk helt i kjelleren uten grunn (så opp fra kjelleren og ned i kjelleren..). Men har ikke vært gravid (bortsett fra dette?) før, så vet ikke hvordan det føles.

Hurra igjen anonym, dette gir håp :)

Skrevet

Lykke til alle dere desemberdamer. Ser dessverre at det er mange kjente nick. Håper å se dere igjen, men da "på den andre siden".....altså 1. trimester.

Utrolig tøff ufordring både fysisk, men mest av alt psykisk dette  ivf-greiene.

ØNSKER AT DERE FÅR VERDENS BESTE JULEGAVE :duskedame:

Det virker som en evighet siden, men det er faktisk bare et par måneder siden jeg var der dere er nå.

Positive babyvibber sendes i MASSEVIS!! :hug:

Skrevet

Jeg er ruger!! Feirer med hjemmekontor og er glass Pepsi Max til min stakkars koffein-hodepine..

Uansett har vi en fin tid i møte med jul og nyttår!

Som sunfly ønsker jeg at vi alle får en fin avslutning på 2013 :)

Skrevet

Gratulerer optimist78 !! Ja håper vi alle får en heidundrende start på det nye året! :) :)

Takk sunfly :) godt å høre det står bra til med deg, husker vi var rugere sammen i sept/oktober :) .

Skrevet

Så utrolig kjekt å høre Optimist78! Jeg kommer da hakk i hel, hadde uttak i dag og innsett på torsdag. Skal bli godt å bli en runger ;) Lykke til da, x finger xxxxxxxx ;)

Skrevet

Gratulerer optimist78 !! Ja håper vi alle får en heidundrende start på det nye året! :) :)

Takk sunfly :) godt å høre det står bra til med deg, husker vi var rugere sammen i sept/oktober :) .

Husker jeg og sunfly. Godt å høre at at alt står bra til med deg fra meg og. 

Skrevet

Optimist78. Jeg har også en påbegynnende koffeinhodepine her. Drakk en koffeinfri dobbelt latte på kafe idag, og den smakte godt, men gir jo ikke kroppen det den trenger. Rart at de får til koffeinfri på kafe, men jeg får det ikke til hjemme? Alle de jeg kjøper smaker dårlig synes jeg :.( Men får lete videre. Er dessverre en kaffesnobb og litt avhengig her. Men skulle gjerne vært helt avvent når jeg i tider med ruging kjenner hvor avhengig jeg faktisk er pga abstinensene! 

Velkommen etter som ruger forresten. 

Familieforøkelse: Gratulerer med uttak. Hvor mange ble det? Nysgjerrige meg.. 

Skrevet

Gratulerer med positiv test Anonym!! Så gøy!! :) Håper den klamrer seg fast!

Gratulerer med 7 egg OurdeepestWish! Det blir spennende å se hvor mange som blir befruktet!

Og gratulerer til deg optimist!! Så bra at egget klarte seg :) Da satser vi på at det er gullegget :)

Kaksy - det har jeg ikke tenkt på egentlig at jeg kunne hatt med meg noen andre. Jeg dro bare alene jeg. Det gikk jo helt greit. :) Så kjekt å bli kjent med noen da. Jeg er jo i det private så alt er faktisk veldig "privat".. Hehe. De har ikke rom med flere senger i eller noe sånt. Jeg fikk et eget lite rom med en seng i på uttak. Alt føles veldig "eksklusivt".. Blir nedtur for meg hvis jeg må over i det offentlige, haha :)

I dag har vært en skikkelig crap dag. Jeg er så til de grader slått ut av feber. Kan ikke huske å ha følt meg så dårlig siden jeg hadde kyssesyken.. Tror det bare er en liten virusinfeksjon, men kan være immunforsvaret og kroppen som bare er helt kjørt fra før av. Det er så vidt jeg klarer å reise meg opp! Da blir jeg kvalm og brekker meg i tillegg.. Har snakket med klinikken og skal opp for en sjekk i morgen. Har ganske store eggstokker og er øm i magen også. Så alt henger nok litt sammen. Går litt bedre nå, for et par timer siden orket jeg ikke se på tv engang. Og nå har jeg skrevet et langt innlegg! Jei! :) Håper det fortsetter på frem for det her var skikkelig heavy.. Sambo måtte komme hjem en tur fra jobb for jeg bare gråt :( Hormonell og sikkert. Og selvfølgelig livredd for at alt nå er ødelagt for det lille egget. Men har knasket febernedsettende.. Håper det går bra :)

Gratulerer igjen til alle dere med uttak, testing og innsett :)

Skrevet

Huff, god bedring småen100, hørtes ut som en kjip dag. Håper du blir fort frisk og føler deg bedre :) lykke til videre meg rugingen, jeg ruger med hele mitt hjerte!! :)

Skrevet

Småen100: så dumt at du har blitt syk. Bra at klinikken følger deg opp og du har en samboer som kommer hjem fra jobb for å trøste. Håper du blir frisk fort. 

Skrevet

Jeg tror jeg holder på å bli gal. Etter uttaket igår ble jeg kjempe dårlig. Kjempe oppblåst i magen, smerter når jeg beveger meg, får svimmelhets anfall når jeg reiser meg, mister hørselen og skjelver når jeg står. Denne natta har vært grusom. Men virker som om ting begynner å stabilisere seg. Med alt dette håper jeg virkelig at det blir baby ut av dette.

Gratulerer som ruger Optimist78. Krysser alt jeg har!

Skrevet

Æsj, så ubehagelig da, vet du hvorfor du har reagert sånn ourdeepestwish?

Skal krysse fingrene for deg, jeg skal ta tidlig test idag, prøve ihvertfall :)

Skrevet

Har ikke peiling faktisk. Og på Ullevål sier de at folk reagerer forskjellig. Det gir seg heldigvis mer og mer.

Åååååå så spennende! Masse lykke til med testingen.

Skrevet

Ourdeepestwish. Går det bedre nå? Oi for en reaksjon. Ja, får helt klart håpe at det blir en beibis av det her. 

Skrevet

Og da har jeg fått beskjed om at kun 1 egg lot seg befrukte. Blir spennende å se om det fortsetter å dele seg til imorgen.

Skrevet

Kaksy: Det går bedre nå, men fortsatt veldig vondt. Hvordan går det med deg?

Skrevet

Går bra med meg. Litt småforkjøla her og vondt i halsen, noe jeg vanligvis ikke ville lagt merke til, men nå blir jeg stressa av det og legger meg på sofaen med pledd over meg i sykestilling :-) Håper at eggene blir permanente huleboere. Bruker ikke å kjenne noe så tidlig, så har ikke noen symptomer enda. 

Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med gullegget ditt. 

Skrevet

Lykke til med test m&m! Og god bedring til dere andre tre!

Selv er jeg så SPENT! Tenk at jeg har et befruktet egg! Siden jeg ikke er stimulert, er formen (og humøret) så mye bedre! Har ikke fortalt om dette frysforsøket til noen, så sprekker jo nesten litt! Da går det utover dere ;)

Må vel logge meg av og konsentrere meg litt på jobb ;) Snart juleferie!! Masse å gjøre, men har så avslappet innstilling. Vil at dette skal være en fin periode, uansett hva dette gullet bestemmer seg for!

Så spennende å lese oppdateringer, så bare skriv! Hihi.. God onsdag! :)

Skrevet

Testa negativt idag jeg da, men tenker at det er bare dag 9 etter innsett og at det er tidlig enda... Må holde meg enda litt lengre, ingen mens enda da, det er jo fint ;) leste forøvrig at ømme pupper ikke er en av hovedbivirkningene hos lutinus, så da er jo det også bra!! Hehe!! Håpe virkelig det lille frøet fester seg, vil jo så gjerne at det gjør det!!! Verdens beste julegave ⭐️

Lykke til alle dere rugere der ute 💜

Skrevet

Herlighet så gode dere er på å skrive, dette kommer jammen til å få min ventetid til å gå fortere ;)

OurDeepestWish, håper da virkelig at du snart blir bedre, jeg var også syk her for ca 3-4 uker siden, det ene slo det andre i hel og varte i 3 uker. Det første var og slik at jeg verket i kroppen type influensa. Var jo da glad jeg ikke var kommet så langt, men var så satt ut av spill at jeg glemte helt å starte på injeksjon ;) Derfor ble det utsatt en uke;) Var jo bare perfekt, for da fikk jeg se når min datter ble innskrevet på skolen ;)

Ønsker deg hvertfall GOD BEDRING!!!! ;)

mam&mam, håper virkelig at dette går veien, var jo kanskje litt tidlig å teste;) Har ikke tørt å teste før da 11, men forstår jo at en prøver seg! Er en altfor spennende tid dette her!

kaksy, jeg fikk ut 6 egg og fikk i dag beskjed at 5 av de er befruktet. Men tar ikke det inn over meg, vet at alle svar kommer i morgen på innsett. Kjenner litt på at dette kanskje kan være litt vinn eller forsvinn for min del. Så nå håper jeg vi får positive tester hele gjengen ;)

Har testdag 01.01.2014, kjenner det som lite aktuelt å teste den dagen;) Så det blir nok litt testening fra dag 11. Er bare å kjøpe inn noen i morgen etter innsett:)

Skrevet

Går bra med meg. Litt småforkjøla her og vondt i halsen, noe jeg vanligvis ikke ville lagt merke til, men nå blir jeg stressa av det og legger meg på sofaen med pledd over meg i sykestilling :-) Håper at eggene blir permanente huleboere. Bruker ikke å kjenne noe så tidlig, så har ikke noen symptomer enda. 

Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med gullegget ditt. 

de sier at det ikke er farlig å ha feber i rugetida, det kan faktisk heller hjelpe deg til å bli gravid :D fordi da jobber imunforsvaret med sykdommen, og lar egget bli i livmora :D ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...