Gå til innhold

Kan Helsesøster sette vaksine på voksne også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å revaksinere meg. Greia er at jeg har 30 min. å kjøre til fastlegen. Helsesøster holder til i samme byggning som jeg jobber. Kan jeg be legen om resept på vaksina og spør om Helsesøster kan sette den?

Anonymous poster hash: 199d0...abe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan spørre. Hun er jo fullt kvalifisert, og du kan ikke få annet enn et nei hvis det finnes en eller annen grunn for hvorfor det ikke går:)

Anonymous poster hash: e825b...161

Skrevet

Jeg har litt tlf. skrekk og er redd det virker teit å spør HS, men skal prøve å mote meg opp å spør HS.

Skrevet

Her setter man vaksiner på vaksinasjonskontoret, og det er på samme sted som helsestasjonen.

Anonymous poster hash: 0c6ad...b23
Skrevet

Det er godt mulig! Ellers kan en hvilken som helst sykepleier gjerne gjøre det. Bare be om å få med kanyle når du kjøper vaksinen, det er ikke alltid det følger med :)

Anonymous poster hash: bffb1...cc1
Skrevet

Det er godt mulig! Ellers kan en hvilken som helst sykepleier gjerne gjøre det. Bare be om å få med kanyle når du kjøper vaksinen, det er ikke alltid det følger med :)

Men, må man ikke ha adrenalin? (heter det det?) tilgjengelig i tilfelle alargisk reaksjon?

Skrevet

Men, må man ikke ha adrenalin? (heter det det?) tilgjengelig i tilfelle alargisk reaksjon?

Helsesøster har jo det, hun setter jo vaksiner til barn hele tiden.

Skrevet

gjorde det på meg !

Anonymous poster hash: 0e7db...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...