Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 får ikke inn noe.. Anonymous poster hash: ddec1...3c8
Tired mama Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Får ikke inn noe vi heller... står at det er noen oppdateringer på gang. Så kommer sikkert senere. :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Vi mangler også kanaler! DRIT! Anonymous poster hash: 7a059...f3a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Kabel eller parabol? Anonymous poster hash: b6e6a...677
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Jeg tror det er vår egen skyld. Husker vagt en mail om at man måtte gjøre ett eller annet for ikke å miste kanalene. Jeg gjorde såklart ingenting. Det har skjedd før, og da måtte jeg ringe dem og s veiledet de meg over telefon for å få dem inn igjen. Jeg tror altså ikke de kommer av seg selv - vi må selv søke/stille inn kanalene eller noe sånt. Anonymous poster hash: b4072...f1d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Har kabel-tv fra Canal Digital og har verken gjort noe eller mistet kanaler. Anonymous poster hash: 065f8...8da
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Jeg har parabol, og har enn så lenge kanaler.. Hjelper kanskje å skru av boksen ordentlig, for når den da settes på, så starter ofte oppdateringer Anonymous poster hash: 035f3...36c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Våre tvNorge-kanaler ble plutselig borte, det står at de har byttet frekvens. FEM, VOX, MAX og tvNorge. Vi har ikke fjernkontrollen til boksen og har derfor ikke sjans til å søke inn noe. Tenkte å kontakte dem i dag for å høre hva vi kan gjøre. Noen som vet? Vi leier hus og boksen hører til huset og er gammel, derfor ingen fjernkontroll da den er forsvunnet. Anonymous poster hash: 8e1df...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå