Gå til innhold

Hvordan er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å pusse opp badet mitt. Er veldig spennende og blir veldig bra synes jeg. Det jeg lurer på er om dere er flink å engasjere seg i andres liv og store ting? Blir egentlig litt skuffet. Synes selv jeg er flink til å ringe å høre visst andre pusser opp, jobb intervju osv.

Anonymous poster hash: 7c054...6d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid passet på å engasjere meg i andre, hvordan det går med dem, huske ting de driver med, interessere meg for det de gjør osv.

Men, nå blir det mindre og mindre av det. Jeg gidder ikke mer, for nesten alle jeg kjenner er tydeligvis ikke interessert i meg og mitt. Folk synes å ha mer enn nok med seg og sitt. De setter tydeligvis stor pris på å snakke om seg selv, men spør lite tilbake. Så, nå har jeg sluttet å engasjere meg noe særlig hvis det ikke går begge veier.

Jeg synes det er synd, for jeg tror det er en viktig del av livet - det å se andre og selv bli sett.

Håper badet ditt blir bra og slik du vil ha det til slutt :)

Anonymous poster hash: 6dc8f...6f5
Skrevet

Jeg har alltid passet på å engasjere meg i andre, hvordan det går med dem, huske ting de driver med, interessere meg for det de gjør osv.

Men, nå blir det mindre og mindre av det. Jeg gidder ikke mer, for nesten alle jeg kjenner er tydeligvis ikke interessert i meg og mitt. Folk synes å ha mer enn nok med seg og sitt. De setter tydeligvis stor pris på å snakke om seg selv, men spør lite tilbake. Så, nå har jeg sluttet å engasjere meg noe særlig hvis det ikke går begge veier.

Jeg synes det er synd, for jeg tror det er en viktig del av livet - det å se andre og selv bli sett.

Takk for det. :) Føler litt som deg. Jeg ringer og melder osv om barns bursdager og eller annet, men lite tilbake. Så skulle gjerne gjort som deg å engasjere meg litt mindre. ;) Synes det er synd det er sånn.

Anonymous poster hash: 7c054...6d8

Skrevet

Føler det på samme måten!  Jeg syns selv jeg er en god lytter, og husker detaljer folk har fortalt meg, og spør gjerne om hvordan det går/gikk med ditt og datt neste gang vi treffes. Men blir oppgitt når folk spør meg om det samme for tredje gang, liksom...

Skrevet

Åh, sånn er det her også! Pleier å snakke med venninna mi på facebook, og hun sier bare "mhm" og lignende om jeg sier noe om meg og mine (Om hun sier noe i det hele tatt) Spør jeg om henne derimot så kan hun snakke hele natten. Sårende :(

Anonymous poster hash: efb30...09d

Skrevet

Jeg ringer/melder på bursdager, om de har hatt visning, eksamen og andre ting. Men å ringe for å høre hvordan oppussing går gjør jeg ikke, set er ikke noe stort på den måten. Men hadde spurt hvordan det går med prosjektet om vi allikevel snakket sammen.

Skrevet

Folk pusser opp hele tiden og det er ikke noe jeg anser som en stor sak. eg spør dersom vi kommer inn på tema, men jeg går ikke aktivt inn for å holde meg oppdatert på andre sine oppussingsprosjekter

Anonymous poster hash: 2bbfe...9ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...