Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 At jeg faktisk driter i hva du tenker.. Vet godt hvem jeg er og trenger ikke andres meninger Natta!!! Anonymous poster hash: 7bbe0...bb8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Hahaha... I går hadde jeg kjempelyst til å skrive et slikt innlegg Anonymous poster hash: df766...cd0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Hahaha... I går hadde jeg kjempelyst til å skrive et slikt innlegg Anonymous poster hash: df766...cd0 Klarte ikke la være . Helt tragisk den nye "trenden" her inne Anonymous poster hash: 7bbe0...bb8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Flott du innså at du ikke har noe her inne å gjøre da. Anonymous poster hash: bc3ed...4bb
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Flott du innså at du ikke har noe her inne å gjøre da. Anonymous poster hash: bc3ed...4bb Jeg har noe her å gjøre jeg. Finnes fortsatt noen ordentlige tråder og folk å hjelpe eller søke hjelp hos. Anonymous poster hash: 7bbe0...bb8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Flott du innså at du ikke har noe her inne å gjøre da. Anonymous poster hash: bc3ed...4bb Høh? Goddag mann, økseskaft...?? :D Anonymous poster hash: df766...cd0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Jeg tenker at du er opptatt av å fremstå som uavhengig og selvstendig, men at man ikke skal skrape så veldig på overflaten før den usikre deg kommer frem. Anonymous poster hash: 775ee...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå