Gå til innhold

Var dere mye sammen med andre i permisjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige permisjon hadde jeg mange venninner rundt meg som også var i permisjon,så jeg var mye sammen med de,både på trilletur,shopping,hjemme hos hverandre,åpen barnehage og café. Denne gangen kjenner jeg ingen og føler meg ensom. Har prøvd åpen barnehage,men har ikke blitt særlig kjent med noen der,kun litt overfladisk prat med et par. Barselgruppe ble det heller ikke noe av denne gang da det var for få påmeldte.

Hvordan var deres permisjon(er)?

Hva fant dere på?

Har så utrolig lyst til å nyte denne siste permisjonen fullt ut,men istedenfor føler jeg meg bare ensom og lei :(

Anonymous poster hash: f2e92...979

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble det heller ikke noen barselgruppe pga for få påmeldte, så vi startet vår egen gruppe via facebook,og det fungerte fint :-) Bare et lite tips :-)

Ingen som kjente hverandre fra før. Men vi kom i prat med hverandre på buss,kjøpesenter,butikk o.l flrst,og pratet om gruppe ganske raskt :-)

Begynn å småsnakk med mammaer som har barn rundt samme alder som ditt barn, ofte skal det ikke mer til :-)

Skrevet

Hvor bor du da ? Det er godt mulig det er flere barselgrupper rundt omkring. Ring andre helsestasjoner, babysang, babysvømming, bootcamp osv. Jeg hadde aldri sagt neitakk til en ny venn :)

Anonymous poster hash: 4889e...c00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...