Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Da tenker jeg på dere som har valgt noe annent enn sykehus, sykehjem, hjemmesykepleie og andre steder med turnus. Hvor jobber dere? Var det vanskelig å få jobb? Hadde dere vært sykepleiere lenge? Jeg har vært sykepleier litt over ett år men pga praktiske årsaker er det vanskelig for meg å gå turnus i full stilling. Prøver å se etter dagjobber. Hva finnes av dette utenom helsesøster osv som jeg trenger videreutdanning i. Hva med hudpleieklinikker? Gi botox, restylane og andre behandlinger. Eller forsikringsbransjen? Må vel ha jobbet mange år som sykepleier først? Anonymous poster hash: 2c2e9...1db
Gustav Klitt Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Hvis du bor i Oslo, så kan du jo prøve deg på Sprøyterommet :-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Kjenner flere som jobber på legekontor, dagkirurgisk avdeling (stenger kl. 16.00 her), du kan jobbe i administrasjon, poliklinisk avdeling osv Flere muligheter, bare fantasien og lysten på å jobbe som setter grenser. Hiv deg rundt, sjekk hvor det trengs sykepleiere, send inn søknader eller meld deg til vikar! Plutselig får du kanskje en fot innen noe som har behov for deg Det som er litt trist er at det ofte er kniving om jobber som kun har dagvakter, og ofte er det de med mange års erfaring som går først. Men masse lykke til, vips så har du kanskje drømmejobben! Anonymous poster hash: 2daf2...400
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Takk for tips jobber kun dagvakter nå på sykehus. Men får kanskje rubdt 10 vakter i mnd (dagvakter) kunne jobbet 100 prosent vis jeg kunne jobbet alle døgnets tider. Men det går desverre ikke slik det er nå. Derfor trenger jeg en fulltidsjobb på dagtid. Men ja, poliklinikk er nærmest umulig med min korte karriere bor rett utenfor Oslo så noe må jo finnes derfor jeg tenkte litt på privatklinikker i form av hudpleie botox osv. H.i. Anonymous poster hash: 2c2e9...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå