Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 skal jeg anmelde? to jenter fløy på meg. er gul å blå og har flere slag i hodet.. huff.. de har beklaget seg og masse unskyldninger men likevel . hva bør jeg gjøre? de gjorde dette uten grunn. Anonymous poster hash: 8579d...22e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Klart. Du har blitt utsatt for en kriminell handling. Kom deg til legevakten og politiet. Tenk om du får senskader. Anonymous poster hash: 76af3...439
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Jeg hadde helt klart anmeldt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Selvfølgelig skal du anmelde kriminelle handlinger. Anonymous poster hash: 46633...056
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 legevakta ville ikk ta meg i mot. ba meg om å legge meg å sove. Anonymous poster hash: 8579d...22e
Ugl@ ruger... Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Klart du skal anmelde dem!!! Dra på legevakten/ lege fortest mulig å dokumenter skadene, så drar du på politistasjonen i morgen tidlig. Dette skal du kje gjøre bare for din egen del, men for at disse jentene skal forstå hva de har gjort så lignende hendelser kan unngås i framtiden.
Ugl@ ruger... Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 legevakta ville ikk ta meg i mot. ba meg om å legge meg å sove. Anonymous poster hash: 8579d...22e Tuller du? Dra dit med en gang!!! Ring å snakk med politiet. Har dette skjedd nå i dag?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 uff.. det skjedde i natt. ringte legevakta å da fikk jg beskjed om å sove.. det var flere der og tre stk filma alt. mulig jeg får filmen i mårra. jeg ble jaga bort før politiet kom. må snakke med dem i morgen da. er så gåen å vond i kroppen. Anonymous poster hash: 8579d...22e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Jeg fikk selv utslått to fortenner en gang når jeg var ungdom, natt til 17 mai. En full fyr jeg ikke kjente som gjorde det. Jeg dro rett på legevakten. Det vil si, jeg ventet på to venninner av meg, en på min alder og en som var voksen. De kjørte meg rett på legevakten. Der fikk jeg bare beskjed om at de ikke kunne gjøre noe og at jeg fikk ta kontakt med tannlege når jeg kunne. På mandagen (husker ikke om dette var natt til en lørdag eller søndag) så dro jeg rett til politiet. Der fikk jeg vente i fire timer før jeg fikk prate med noen. Han var tydelig veldig interessert, ikke i å hjelpe meg, men i å ta bilder og få en "sak" mot han som gjorde det mot meg. Fyren ble dømt ett år senere for blind vold for øvrig. Så hvis legevakten ikke tar deg i mot så dra rett til politiet i morgen og forklar hva som skjedde. Anonymous poster hash: 391a1...08e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 takk for svar! Anonymous poster hash: 8579d...22e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 jeg kan jo ikke anmelde, det vil bare slå tilbake på meg selv. Anonymous poster hash: 8579d...22e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 jeg kan jo ikke anmelde, det vil bare slå tilbake på meg selv. Anonymous poster hash: 8579d...22e Hvordan det? Du selv som starta? Å hvor gamle er dere egentlig? Går utifra at du har barn siden du er her inne. Kansje greit å legge den hardeste festninga på hylla? Anonymous poster hash: 03383...83c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #13 Skrevet 4. november 2013 jeg kan jo ikke anmelde, det vil bare slå tilbake på meg selv. Anonymous poster hash: 8579d...22e Hvordan det? Du selv som starta? Å hvor gamle er dere egentlig? Går utifra at du har barn siden du er her inne. Kansje greit å legge den hardeste festninga på hylla? Anonymous poster hash: 03383...83c jeg er litt eldre enn de to jentene, å jah jeg har barn. det var egentlig ingen hard festing, men jeg er ny her i byen. å ble sett på som en trussel av hu ene fordi hu er så ekstremt sjalu. så hun tenkte bare og gjøre noe med det og derfro fløy hu på meg, kvelden ellers var helt topp. grunnen til at jeg ikke kan anmelde er at jeg er i barnevernet, det vil da se bekjymringsfullt ut at jeg havner i en slik situasjon, uansett å uskyldig jeg er. Anonymous poster hash: 8579d...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå