Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Meld fra! Det er jo alt som blir hylt om her på dib! Sladre til nav og kommune om penger og unger for den minste ting. Jeg er sterkt i mot trygdesvindel, og jeg mener virkelig at alle barn har rett på god oppvekst. Man skal være temmelig sikker i sin sak før man går å melder folk, og det bør jo faktisk være noe, får ikke et bra samfunn på det settet. Det er faktisk ikke uvanlig å gå rundt å fortelle om svart inntrkt, tvilsomme trygdeutbetalinger etc gor å skjule alvorlig sykdom som fsktisk andre ikke har noe med. Anonymous poster hash: 5f9b9...226
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Men hvis folk lyver på seg trygdesvindel for å slippe å fortelle om alvorlig sykdom så har de jo dokumentasjon på sykdommen dersom de blir meldt. Jeg tenker også at det å bli meldt faktisk er en risiko man selv tar dersom man velger å lyve på den måten. Hvis noen stiller spørsmål man ikke ønsker de skal vite svaret på trenger man ikke nødvendigvis dikte opp et svar. Det er fult mulig å si "det der har jeg ikke lyst til å snakke om", "det har ikke du noe med", "det er en privat sak" eller lignende... Anonymous poster hash: 60c44...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå