Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Trenger tips.Kunne tenke meg å lime på motiver av enler eller "gamle bilder, men hva bruker jeg og hvor får jeg tak i dette?Må begynne i morgen, men vet ikke hvor jeg får tak i det... Anonymous poster hash: 4a846...44e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Sikker på at mottakeren blir glad for dette...? Ikke stygt ment. Anonymous poster hash: 804e4...043
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Hvis du vil gi hjemmelagde gaver, hva med å lage noe du faktisk kan? Strikke, hekle, sy f.eks? Anonymous poster hash: 3f53a...779
RetroMamma Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Decoupagelim, servietter, pensler og tomme glass er alt du trenger. Limen og pensler får du kjøpt på hobbybutikker, ala panduro, og servietter finner du alle plasser, nille, matbutikker, europris etc. Tomme syltetøyglass, pastasaus/barnemat/etc.. det har du vel kanskje noe selv, evt. høre med kjente om de har noen. Lim et lag lim, legg på servietten, lim et lag til utenpå for å forsegle. Tørke et par timer, og kanskje pynte med fine bånd, og så har du flotte lyslykter
mamma'n til 2 :) Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 De har sånt lim på europris også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå