Gå til innhold

Alenemødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beundrer dere. Tenker på dere hver gang jeg roper på mannen mens jeg bader største og hører minste spy i senga. Når jeg mater minste og største roper : "jeg har bæsja". Når jeg ligger utslått av influensa og barna roper etter drikke eller har mista bamsen sin. Når yngste har diaré og eldste skal på skolen. For i de fleste tilfeller av dager eller kvelder der ALT går galt føler jeg meg så heldig som har en jeg kan rope på, som kan avlaste mens det stormer som verst. Det er da jeg tenker på dere. For en fantastisk mor dere er for barna deres. Dere er bra nok som dere er. Kanskje noen av dere ikke alltid føler at dere strekker til men du er mer enn bra nok i deres barns øyne. Du er alt for barnet ditt. Ære være dere for den jobben dere gjør. Kan ikke forestille meg hvor tøft det må være innimellom.

Anonymous poster hash: 74f91...aa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk:-D

Anonymous poster hash: d6a43...363

Skrevet

tusen takk =)

<3

Anonymous poster hash: 07161...a77
Skrevet

Veldig enig med HI :)

Anonymous poster hash: 3c305...f31

Skrevet

Heldigvis er mamma veldig grei med å passe sønnen min når jeg er dårlig.

Men sist gang jeg var dårlig så skulle hun uheldigvis på jobb :S

Hver gang jeg bevegde på meg så kastet jeg opp,å er ikke lett å ikke bevege seg når du har en sønn på 1,5 år som jeg måtte lage mat til og skifte bleie i det minste.

Det var en av de verste dagene etter jeg fikk unge asså :S

Det er også vanskelig nå når sønnen min har vannkopper.Har vært vekke i 14 dager nå for har ingen å dele sykedagene med :S

Anonymous poster hash: 0ceb3...b54
Skrevet

Tusen takk <3

Anonymous poster hash: dd9a5...b9b

Skrevet

Heia alle enestående mødre!

Anonymous poster hash: 98de0...62c

Skrevet

Jeg beundrer dere. Tenker på dere hver gang jeg roper på mannen mens jeg bader største og hører minste spy i senga. Når jeg mater minste og største roper : "jeg har bæsja". Når jeg ligger utslått av influensa og barna roper etter drikke eller har mista bamsen sin. Når yngste har diaré og eldste skal på skolen. For i de fleste tilfeller av dager eller kvelder der ALT går galt føler jeg meg så heldig som har en jeg kan rope på, som kan avlaste mens det stormer som verst. Det er da jeg tenker på dere. For en fantastisk mor dere er for barna deres. Dere er bra nok som dere er. Kanskje noen av dere ikke alltid føler at dere strekker til men du er mer enn bra nok i deres barns øyne. Du er alt for barnet ditt. Ære være dere for den jobben dere gjør. Kan ikke forestille meg hvor tøft det må være innimellom.

Hehe, jeg har bare en, heldigvis kanskje?

De dagene det er verst er når jeg selv er syk med omgangssyke eller influensa, men det er jo heldigvis ikke så ofte.

Den andre tingen jeg syns er vanskeligst er det å ikke ha noen å dele små hverdagsgleder med, og det å føle at en annen er like glad i barnet mitt som meg, det savner jeg. (eller savner ikke for jeg har aldri hatt det, men jeg tenker at det hadde vært godt! :) )

Anonymous poster hash: e343f...9b5

Skrevet

Tusen takk hl <3 Det er ikke ofte man får en klapp på skulderen lik den du ga nå! Det varmer godt <3

Skrevet

Takk HI :). Jeg skal innrømme at det er helt j*vlig med det du nevner mens det står på... Men man må bare bite tenna sammen og huske at en overlever tross alt.

Anonymous poster hash: e77d1...381
Skrevet

Hehe, jeg har bare en, heldigvis kanskje?

De dagene det er verst er når jeg selv er syk med omgangssyke eller influensa, men det er jo heldigvis ikke så ofte.

Den andre tingen jeg syns er vanskeligst er det å ikke ha noen å dele små hverdagsgleder med, og det å føle at en annen er like glad i barnet mitt som meg, det savner jeg. (eller savner ikke for jeg har aldri hatt det, men jeg tenker at det hadde vært godt! :) )

Anonymous poster hash: e343f...9b5

Jeg savner også noen å dele datteren min med.. Faren var jo der de første mnd, og det å kunne snu seg til noen og si "se,se,se,se hun lager en søt grimase" og vite at det er en annen som faktisk deler din entusiasme er deilig.  Håper jeg finner meg en ny mann i fremiden som jeg kan dele alt med :D

Skrevet

Tusen takk!

Det er godt å få litt positivitet her inne om alenemødre, og ikke bare det at vi er  dummme og late nav snyltere.

Når det er sagt så er det ikke bare aleneforeldre som kan havne i slike situasjoner.

Det er også de som er mye alene da den andre parten er turnusarbeider.

Jeg er en av de heldige alenemødrene som har foreldre som hjelper meg hvis det trengs!

De fleste foreldre kan vel gi seg selv en god klapp på skuldra iblandt :)

Anonymous poster hash: 07901...ba0
Skrevet

Tusen takk! :)

Det var veldig fine ord!

Skrevet

Helt enig med deg, HI! :)

Deilig å lese et skryteinnlegg iblant :)

Anonymous poster hash: b3b56...3ff
Skrevet

Takk. <3 Kjekt å lese en sånn vinkling. :) Det er tungt til tider.

Anonymous poster hash: 4f164...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...