Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Del Skrevet 3. november 2013 lurer på om noe nærmer seg kanskje..har jo hørt tre en liten luring..har allerede blitt lurt 4 ganger hittil. hehe..sliter med litt vonde kynnere å menssmerter å løs mage på kvelden..håper jo i det lengste at det kanskje nærmer seg noe...plutselig merket jeg her en kveld siden at det var så mye lettere å puste også..fikk virkelig brukt alt av lunger, det var så herlig, tenkte kanskje hun hadde beveget seg lenger ned i bekkenet, men kan ikke si jeg føler så mye ekstra press der heller..hun har ligget på min høyre side med rompa godt under ribbeina mine siden uke 30, å er nå 37+4, å merket som sagt at pluselig fikk jeg puste mye bedre..så da ble jeg plutselig bekymra om hud hadde lagt seg i seteleie eller noe annet rart..syns ikke jeg kjenner hode nedi heller nå, d gjorde jeg før, får jordmor viste meg hvordan jeg kjente det. hvordan er det med dere andre? noen som har det likt? Anonymous poster hash: f9cef...d35 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144093993-flere-flergangsf%C3%B8dende-som-er-inni-uke-38-som-sliter-med-vonde-kynnere-%C3%A5-l%C3%B8s-mage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor0408 Skrevet 4. november 2013 #2 Del Skrevet 4. november 2013 jeg veit søren ikke hva jeg kjenner jeg....jeg får i allefall noe inni granskauen vondt i nedre del av magen innimellom! sånn som i går for eksempel når jeg lagde middag...hadde det ikke vært for at vi hadde en barstol så hadde jeg bare måtte gi opp hele matlaginga.... smerten er blanding mellom sterk ømhet, menssmerter , og sikkert en annen type smerte også, og jeg aner ikke hva det er for noe. nedpress, kynnere, maserier? i dont know.... men noe er det i allefall magen veksler veldig mellom løs og normal. men er som regel mest løs. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144093993-flere-flergangsf%C3%B8dende-som-er-inni-uke-38-som-sliter-med-vonde-kynnere-%C3%A5-l%C3%B8s-mage/#findComment-145827627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå