Gå til innhold

Gravid igjen???

kosti

Anbefalte innlegg

Er gravid igjen, men igjen usikker på hvordan det kommer til å gå. Har mistet 3 ganger. G. Testene blir ikke sterkt positive. De er svakt positive og svinger og fra gang til gang jeg tar de om hvor positive de er. Er det jeg syns er skremmende. Skal til legen i mårå for å ta første bl. prøve. Er så i tvil om jeg skal høre om å få sykmelding med det sama enten fullt eller 50. Har ikke turt å spør etter det de andre gangene og dermed endt opp helt utslitt. Som sikkert har gjort det mye verre å takla situasjonen når det har godt galt. Kjenner jeg vil ikke presse meg til randen denne gang. Føler det kan være det beste for meg uansett hvordan det går. Så jeg er bedre rustet til det ene eller det andre utfallet.

Hva har dere andre gjort etter dere har blitt gravide igjen etter fler aborter?

Har startet opp på Crinone og begynt smått med små blødninger. Er det flere av dere som har opplevd blødninger med Crinone?

Er så nervøs på hvordan dette kommer til å gå.

Fortsetter under...

synes du skal sykemelde deg jeg! du har ingenting å tape på det!!! d vil du få tid til å roe deg ned, og ta vare på spira nå^!!! Godt å høre at du har begynt på crinone :) jeg begynte også på progesteron med en gang testen var positiv! At du småblør litt med crinone er nok vanligere enn du tror, fordi den gjør slimhinnene ekstra såre, og derfor kan du blø litt...

Har du fått svar på hcg?

krysser fingrene for deg!!

Legen har forståelse for om jeg trenger en sykemelding heldigvis.. jeg gjorde en tabben med å ta en ny test i dag etter jeg fikk en sterkt positiv på mandag. Det sko eg aldri ha gjort. Var mye svakere. Får svar på blodprøvene i mårå, men her mistet hele troen i lag med alle symptomene som har forsvunnet.

Legen har forståelse for om jeg trenger en sykemelding heldigvis.. jeg gjorde en tabben med å ta en ny test i dag etter jeg fikk en sterkt positiv på mandag. Det sko eg aldri ha gjort. Var mye svakere. Får svar på blodprøvene i mårå, men her mistet hele troen i lag med alle symptomene som har forsvunnet.

Hvis det bare er "strektester" så kan det være veldig forskjellig farge på blekket på "den positive streken"... så synes ikke du skal ta sorgene på forskudd!!! Vent på blodprøvesvarene. det er det eneste som kan gi deg riktig svar... men for all del jeg forstår veldig godt at du er engstelig... har tatt en million tester jeg også denne gangen.... selv om symptomer og alt er der, klarer jeg liksom ikke helt å stole på det... men denne gangen skal det gå bra, og jeg krysser fingrene for at det går bra for deg og!!!

Hvis det bare er "strektester" så kan det være veldig forskjellig farge på blekket på "den positive streken"... så synes ikke du skal ta sorgene på forskudd!!! Vent på blodprøvesvarene. det er det eneste som kan gi deg riktig svar... men for all del jeg forstår veldig godt at du er engstelig... har tatt en million tester jeg også denne gangen.... selv om symptomer og alt er der, klarer jeg liksom ikke helt å stole på det... men denne gangen skal det gå bra, og jeg krysser fingrene for at det går bra for deg og!!!

Tusen takk. Er vel ganske negativ nå, bler en stor nedtur hvis blodprøvene og er negative, så bler det heller en ekstra lykke er det stigning på prøvene.

Annonse

krysser alt jeg har!!! tvi tvi!!

Da gikk det den vegen jeg hadde forventet. Håpet er igjen ute. Hcg -en hadde sunket.

å nei :( det var trist :( 

håper det rette egget kommer snart!!

Håper jeg og, men kjenner det er grusomt å få den beskjeden at det ikke er mer de kan gjør. Det er evt. Bare å prøve videre å se hvordan det går.

Startet opp en ny tråd under aktuell abort. Er min diagnose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...