Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har akkurat fått positiv test, 4+6 etter mensdato, men tviler jeg er så langt på vei, da det kun var en veldig svak positiv strek i går. Digital test viser 3-4 uker på vei.

Har hatt 2 sa på rad ca uke 6, sist i juli.

Har nesten ingen symptomer, flere som har det sånn? Redd hormonnivået mitt er for lavt? Vurdere å dra å ta HCG hormoner hos legen allerede i morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144093923-ingen-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har akkurat fått positiv test, 4+6 etter mensdato, men tviler jeg er så langt på vei, da det kun var en veldig svak positiv strek i går. Digital test viser 3-4 uker på vei.

Har hatt 2 sa på rad ca uke 6, sist i juli.

Har nesten ingen symptomer, flere som har det sånn? Redd hormonnivået mitt er for lavt? Vurdere å dra å ta HCG hormoner hos legen allerede i morgen.

Tilnå har jeg fått bare svake tester. De har og svingt om hverandre. Ene gangen er den svakt positiv. neste gang litt sterkere, men fortsatt svak deretter er den svakere. Sånn har det svingte ved hver test. Digitale vist 1-2 uker. Har nesten ikke symptomer denne gang og er selv nervøse for de blir ikke sterkere. Har selv mistet 3 ganger. Skal til legen i mår selv å ta første bl.prøven. Kjenner jeg ikke slapper av og er vel nesten sikker på at det igjen går galne vegen. Kjenner det er grusom å mest sannsynlig må vente til torsdag eller fredag før jeg får svar hvis det ikke går galt før det.

styrken på testen sier ingenting om hvor mye hcg du har i kroppen. Noen av testene har kanskje ikke like mye "farge" i seg. Strek er strek :) Og siden du har tatt en digital som sier 3-4 uker så er det jo mer enn nok hcg der på at den slår ut. Stol på testen!

det er bare lh/el.tester der streken må være så og så tydelig. 

Hadde inegn symptomer annet enn ryggvondt og bekkensmerter frem til uke 12 selv, det er like normalt å ikke ha et eneste symptom som masse symptomer :)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 4556c...5b4

Ikke ta så mange tester. Be om hcg måling hos legen . 2 målinger med noen dager imellom dersom dere er bekymret : ) i uke 5 som dere er nå hadde jeg son eneste symptom at jeg var trøtt,,,i uke 6 og 7 kom symptomer som kvalme så det holdt !!! Det går som regel bra : )

Annonse

Jeg er 8+4 i dag og har INGEN symptomer. Har ikke hatt noen enda, eneste jeg har fått er positiv graviditetstest som var veeeeeldig svak i uke 6! ;-)

Tok du flere tester? Bare lurte. Jeg har tatt flere over flere dager. Alle er svake noen svakere enn andre. Måtte bare spør. Håper det går greit.

Trådstarter ikke meininga å overta tråden din som jeg nesten fikk følelsen av og ha gjort. Håper det går greit at jeg spør. Følte jeg selv har fått litt mer svar på ting jeg lurer på her så kommer spørsmål mine utenom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...