Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Jeg har hatt svangerskapskvalme i 5 uker nå, i førsten fikk jeg ikke i meg noe mat, men klarte å tvinge ned litt drikke. Men nå de siste ukene har jeg klart å spise ganske bra, mens drikker jeg kommer alt i magen opp igjen!! Det eneste som går er hvis jeg drikker små små slurker mens jeg spiser. Jeg klarer desverre ikke å spise frukt og mat som inneholder mye væske heller.. Blir så frustrert, skulle tro at magen tålte drikke bedre enn mat?? Jeg har prøvd alle mulige slags drikker, men ingenting nytter.. Fler som har hatt det sånn, eller er jeg veldig uvanlig? Anonymous poster hash: 4826a...30f
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 (endret) Hadde det slik i ca 18 uker, måtte inn på sykehuset 4 ganger i uka for å få væske rett i systemet. Håper du slipper lettere unna! Finnes ikke moro når det holder på slik :-/ Fikk ikke i meg hverken mat eller drikke, raste derfor ned ca 25 kg de 21 ukene jeg gikk gravid :-/ Endret 3. november 2013 av <3Barn&Engler<3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Men har du vært hos legen om dette? Så du får den hjelpa du kan få mener jeg... For de fleste hjelper det jo med medisinering, mens de av oss det ikke funker på, må få hjelp hos sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Å fy, det hørtes helt forferdelig ut!! Har ikke så mye å klage på jeg da, er mye bedre enn jeg var! Var hos legen for et par uker siden, for da hadde jeg ikke fått i meg drikke på 2 dager, og var ganske slapp. Legen spurte meg om jeg mente jeg skulle legges inn for litt IV, sa at det kanskje hadde vært godt å få en liter der også reisr hjem.. Da jeg kom på sykehuset var jeg meget dehydrert og fikk 8 liter. Føler liksom at legen ikke helt ser alvoret. Men jeg er i mye bedre form nå, men sliter fortsatt med væskeinntaket selv om mat går greit. Troddedet skulle være omvendt bare. Men får bare satse på drikka også sitter litt bedre snart. Anonymous poster hash: 4826a...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå