Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Fikk barn i februar med en mann som bor i utlandet. Vi er ikke sammen og han er ikke villig til å betale meg noe. Han kommer fra et u-land der jeg ikke kan kreve noe fra han. Har fylt ut søknad til Nav som jeg skal levere på mandag, men vet dere om jeg får etterbetalt 3 mnd? Eller hvor mye satsen er på? Takk for svar Anonymous poster hash: 30922...e20
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Forskudd* Anonymous poster hash: 30922...e20
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Trenger svar fort.. Anonymous poster hash: 30922...e20
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Du kan få innvilget bidragsforskudd fra opptil tre måneder forut for søknadsmåneden dersom vilkårene for forskudd var oppfylt. Du bør derfor søke innen tre måneder etter at vilkårene ble oppfylt. Hva med å lese på nav.no?? Finner det meste av informasjon der vettu.... Hvorvidt du faktisk FÅR fra 3 måneder før må nav avgjøre... Anonymous poster hash: 8c293...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå