Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 I Oslo/Akershus.Jeg vil gjerne gjøre nesen litt smalere, samt få en mindre nesetupp. Føler at nesen min ser ut som nesen til en gammel mann, da den er rund og stor på tuppen. Vil ha en søt litt mer spiss liten nesetupp. Så ikke noe sliping av bein eller lignende.Jeg vet jo at prisene varierer veldig, og at det koster alt fra 22-65.000. Er klar over at prisene på sidene er minstepriser, og at man ofte må ut med mye mer.Har også skjønt at det koster mer om man skal slipe bein, fjerne ørnenese osv, enn bare tuppkorrigering.Jeg vil helst ikke betale mer enn 30.35.000, da jeg skal ta opp lån for å få dette gjort, så vil jeg ikke betale for mye, bare for å få gått til den mest profilerte kirurgen. Og ja, jeg vet også at 5-10.000 i prisforskjell kan utgjøre den ekstreme forskjellen på resultatet.Men derfor spør jeg.Noen anbefalinger ? Anonymous poster hash: 54ae2...c16
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Når jeg leste over nå, ser jeg jo at det heter nesetipp, ikke nesetupp Anonymous poster hash: 54ae2...c16
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Jeg gjorde det i Libanon. Kjempeflinke! Betalte 20000. Jeg hadde også "rund" nese og en liten "bump". Prisen er den samme uansett hvilken form du vil ha og d Libanon er et av verdens beste på plastiske operasjoner, både søsteren min å min vennine har gjort det der nede. Men jeg har dessverre ingen erfaring med det her i Norge. Vet bare at det er kjempedyrt og at man ikke ser så mye resultater. Anonymous poster hash: 35dac...813
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Jeg gjorde det i Libanon. Kjempeflinke! Betalte 20000. Jeg hadde også "rund" nese og en liten "bump". Prisen er den samme uansett hvilken form du vil ha og d Libanon er et av verdens beste på plastiske operasjoner, både søsteren min å min vennine har gjort det der nede. Men jeg har dessverre ingen erfaring med det her i Norge. Vet bare at det er kjempedyrt og at man ikke ser så mye resultater. Anonymous poster hash: 35dac...813 Har du bånd til Libanon? Eller var det alminnelig research? Anonymous poster hash: 67fd9...bc2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Gjorde det hos en privatklinikk i Oslo, nesen ble skjev og har i etterkant fått gratis operasjon på Riksen. Har enda ikke blitt helt fin etter 4 op. Anonymous poster hash: cee90...7df
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Jeg gjorde det i Libanon. Kjempeflinke! Betalte 20000. Jeg hadde også "rund" nese og en liten "bump". Prisen er den samme uansett hvilken form du vil ha og d Libanon er et av verdens beste på plastiske operasjoner, både søsteren min å min vennine har gjort det der nede. Men jeg har dessverre ingen erfaring med det her i Norge. Vet bare at det er kjempedyrt og at man ikke ser så mye resultater. Anonymous poster hash: 35dac...813 Har du bånd til Libanon? Eller var det alminnelig research? Anonymous poster hash: 67fd9...bc2 Har ei vennine derifra som anbefalte meg det:-) gjorde litt research på nettet og følte meg ganske trygg. Er kjempefornøyd og har anbefalt det videre. Råder der til å google plastic surgery in lebanon hvis du er villig til å ta det i utlandet. Anonymous poster hash: 35dac...813
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Husk på at du har mange flere rettigheter hvis det skulle gå galt om du gjør det i Norge enn om du gjør det i et annet land. Pasientskadeerstatning har du kun rett på hvis det blir gjort i Norge. For det er viktig å tenke gjennom at alle operasjoner kan gå galt. Anonymous poster hash: 8e45b...0d7
Gjest Kira Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Tråden er moderert i henhold til denne reglen: * Reklame og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Kira Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå