Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Hei. For første gang tenkte jeg at jeg skulle prøve denne måten å handle på jeg har hørt så mye positivt om... Jeg fant det jeg ville ha. Jeg trodde det var greit å handle så lenge varen kostet godt under 200 norske kr. Jeg la varen i handlekurven og trykket på kjøp. Så kom det opp frakten den ble jo kjempe høy så nå kommer det på godt over fire hundre Nkr:( Da blir det jo for dyrt. Finnes det noe måte å angre kjøpet på? Har jo ikke lagt inn betalingsinformasjon. Håper noen kan hjlepe meg. Er veldig fortvilet nå Uff skal aldri mer rote meg inn der Anonymous poster hash: bb593...999
Jallow B Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Så lenge selve varen ikke koster over 200kr, så er du innenfor tollgrensa. Sjekk forøvrig alltid fraktkostnader før du trykket på kjøp-knappen
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Du må alltid sjekke frakten før du handler. Men hvis varen kostet under 200 i seg selv, er du under tollgrensa. For å angre kan du vel prøve å skrive en mail til selger og forklare situasjonen. Det er lov å prøve, men selger kan selvsagt nekte. Anonymous poster hash: ebe16...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå