Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymous poster hash: 80105...545
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut og leke :)

Anonymous poster hash: 5f76f...fba
Skrevet

I dag skal jeg gjøre minst mulig på lengst mulig tid ;)

Er skikkelig drittvær her og jeg opererte for noen dager siden, så nå ligger jeg med beina høyt, og henger på dib, mens ungene ser på tv og spiller på ds og kurio.

Har en steik i ovnen så det er mitt eneste prosjekt i dag; lage middag :D

For en deiiiiiilig innesøndag ❤

Anonymous poster hash: f4bb8...3ad

Skrevet

Harrytur :)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Husarbeid og bake appelsinkake! Har ei jente som er syk,ligger på sofan under dyna med feber. Inne dag i dag

Skrevet

Litt husarbeid nå på formiddagen, så på herlig middag hos min mor :)

Avslutter ettermiddagen med kaffibesøk hos farmoren til sønnen min .

Koselig søndag :D

Anonymous poster hash: ae2fa...b6f

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har oppkastsjau, så her gjør jeg minst mulig, ordner med ribbe og medisterpølse til samboer og ungene da, men det er alt :-p

Skrevet

I og med at det ikke regner mer, skal jeg putte vesla i vogna, å gå heeeeele veien ned til Kolbotn, (15 min nedoverbakke)for å handle litt. Stope på lekeplassen på veien kanskje.. Så ta bussen opp igjen:P

Skrevet

Prøver å få med meg resten av huset på å vaske og rydde, noe de ikke er velvillige til.....

Vil få det litt greiere før meg og noen av ungene skal sette oss ned og ordne noen julegaver, de skal sendes til andre siden av verden snart så må starte.

Mamma kommer innom også.

Også har je planer om å eksprimentere på kjøkkenet idag.

Anonymous poster hash: 129b3...80c

Skrevet

Skal hente arvingen som er vært hele helgen hos besteforeldre på hytta og kost seg, så skal han være med meg på håndballkamp i tigerstaden:)

Deretter skal vi spise på McD på vei hjem:)

Skrevet

Har vært å kjørt med hunder og drukket bålkaffe. Kjørte ikke så langt for i 15 minu ble det litt kaldt for minstejenta, men sinnsykt deilig vær.

Nå har vi akkurat kommet inn etter å ha aket ute og lagd lyslykter i hagen. Ungene slapper av med film og jeg sløver :)

Anonymous poster hash: 4e588...46b
Skrevet

Vi holder på å pusse opp så i formiddag har gutten og jeg malt litt. Det syntes han var stas, å få lov til å hjelpe til :P

Nå har han besøk av en kompis og etter litt husarbeid har jeg nå satt meg ned for å slappe av litt før middagen skal lages. I ettermiddag har jeg lyst på en luftetur ut.

Herlig søndag :)

Skrevet

Har fikset lyset på campingvogna, og så skal jeg bytte til vinterhjul på bilen tenker jeg. Er meldt kaldt og litt snø her til uka. Og så skal jeg lage middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...