Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Hvilke symptomer hadde du når du ble gravid og event hvor tidlig kom de? Når testet du? Hvis søsken, hadde du forskjellige symptomer på graviditetene? Anonymous poster hash: 634d2...85a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 nr 1 - Ingen symptomer og ikke pos test før en uke over tiden (planlagt graviditet) nr 2 - stikkinger i el området en liten uke etter eggløsn., samt "influensa" symptomer en dag eller to. Testet pos 9dger etter EL (planlagt graviditet) nr 3 - EKSTREMT hormonell uken etter eggl, snørr og tårer i et par dager også mye kramper under trening i arm og bein (noe jeg aldri får). Testet pos 1,5 uker over tiden (ikke planlagt gravid) Anonymous poster hash: 77542...d1c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Jeg ble kvalm en dag og kastet opp. Så tok jeg testen etter noen dager da jeg tenkte at det kanskje var en mulighet for at jeg var gravid. Anonymous poster hash: d5bde...c1c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 1. ingen symptomer annet enn utelatt mens, testet positivt 2 uker over da jeg husket at det var lenge siden sist mens. Litt kvalm mot spesielle matvarer fra uke 8 eller noe.. 2. ingen symptomer annet enn utelatt mens + MYE ryggsmerter + bekkensmerter, testet positivt 1 uke over. Anonymous poster hash: ec79a...28d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Testet meg da jeg var 6 uker på vei, da hadde jeg allerede hatt symptomer i tre-fire uker. Startet med ømme bryster og kvalme (men kastet aldri opp). Det var samboeren min som kommenterte det først, så han merket at noe var annerledes før jeg forstod det selv. Anonymous poster hash: e5e79...03a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Nr 1: spydde som en gris lenge før forventet mens. Tok av meg 12 kg første 3 mnd, og jeg var veldig slank fra før. Nr 2: en uke før forventer mens så vondt i puppene at jeg ikke klarte å ha bh på, og kunne bare ha veldig myke gensere. Kvalm fra uke 6, men langt i fra slik som med første. Tissetrengt fra ca forventet mens og det vedvarte vel omtrent hele svangerskapet. Anonymous poster hash: 741e3...3d8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Flere? Anonymous poster hash: 634d2...85a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Dytt Anonymous poster hash: 634d2...85a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 1. Gutt. Litt kvalm, men ellers i super form i 9 mnd. Orket ikke kaffi. 2. Gutt. Veldig kvalm, kastet opp første tre mnd, og siste. Ellers ok form, litt ryggplager. Orket kaffi 3. Vet ikke, 8 uker på vei. Veldig kvalm, har begynt å kaste opp. Orker ikke kaffi :-) Anonymous poster hash: dfaff...f83
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 1. Gutt. Litt kvalm, men ellers i super form i 9 mnd. Orket ikke kaffi. 2. Gutt. Veldig kvalm, kastet opp første tre mnd, og siste. Ellers ok form, litt ryggplager. Orket kaffi 3. Vet ikke, 8 uker på vei. Veldig kvalm, har begynt å kaste opp. Veldig ømme pupper. Orker ikke kaffi Husker ikke når jeg testet pos med de to første, med sistemann var det et par dager før ikm :-) Anonymous poster hash: dfaff...f83 Anonymous poster hash: dfaff...f83
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Nr 1. Uteblivende mens, Nr 2. Vondt i bekkenet og kvalme, testet å fant ut at jeg var 5 uker på vei. Anonymous poster hash: 0d4e7...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå