Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Eller noen som har andre forslag? Anonymous poster hash: ff6eb...109
Serepta Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Vi har den på barnerommene, og sliter med at kassene ramler ut av sporene sine. Irriterende. Ikke er de pene heller. I gangen har vi en sånn benke med mange små kurvskuffer. Fungerer på samme måte, bare penere. Alle har hver sin skuff med lue og votter. Kjøpte vår på Living tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Ikke dumt, men heller ikke pent. Jeg ville hatt en benk med kurver i og en sånn som henges på veggen over, som også har kurver i. Bohus har noen fine. http://www.bohus.no/entre/oppbevaring/hyller-og-reoler/cesar-vegghylle-m3/ Anonymous poster hash: cf3d6...75c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Lite stilig! Anonymous poster hash: b9025...326
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Ok tror jeg står av da om de er så dårlige at de faller ut av sporene sine Hadde tenkt og ha hvit ytterstamme ikke furu. Anonymous poster hash: ff6eb...109
3 er nok! Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Vi har hatt trofast oppbevaringssysten på lekerommet i noen år. De faller ikke ut av skinnene sine. Denne oppbevaringsløsningen blir også flittig brukt i mange barnehager og jeg har aldri opplevd slike problemer. Jeg ville personlig ikke brukt det i gangen da jeg ikke synes de er pene, men om du synes det ville jeg gått for det. Jeg har skoskap fra IKEA i gangen der den ene blir brukt til oppbevaring av luer, votter osv.
Englenemine Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Det høres lurt ut praktisk fremfor stilig her i hus . Har hatt det på barnerom i årevis veldig fornøyd. Nå satte du meg på en god ide ved å ha det i gangen og. Takk HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Synes faktisk det er fint jeg da. Her skal vi kjøpe den i hvit med rosa og grønne kasser. Her skal barna trives også :-) Anonymous poster hash: 382cb...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå