Gå til innhold

Trofast oppbevaring fra ikea, dumt og ha det i yttergangen til votter og luer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller noen som har andre forslag?

Anonymous poster hash: ff6eb...109
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den på barnerommene, og sliter med at kassene ramler ut av sporene sine. Irriterende. Ikke er de pene heller.

I gangen har vi en sånn benke med mange små kurvskuffer. Fungerer på samme måte, bare penere. Alle har hver sin skuff med lue og votter.

Kjøpte vår på Living tror jeg.

Skrevet

Lite stilig!

Anonymous poster hash: b9025...326

Skrevet

Ok tror jeg står av da om de er så dårlige at de faller ut av sporene sine :( Hadde tenkt og ha hvit ytterstamme ikke furu.

Anonymous poster hash: ff6eb...109
Skrevet

Vi har hatt trofast oppbevaringssysten på lekerommet i noen år. De faller ikke ut av skinnene sine. Denne oppbevaringsløsningen blir også flittig brukt i mange barnehager og jeg har aldri opplevd slike problemer. Jeg ville personlig ikke brukt det i gangen da jeg ikke synes de er pene, men om du synes det ville jeg gått for det.

Jeg har skoskap fra IKEA i gangen der den ene blir brukt til oppbevaring av luer, votter osv.

Skrevet

Det høres lurt ut ;) praktisk fremfor stilig her i hus . Har hatt det på barnerom i årevis veldig fornøyd. Nå satte du meg på en god ide ved å ha det i gangen og. Takk HI :)

Skrevet

Synes faktisk det er fint jeg da. Her skal vi kjøpe den i hvit med rosa og grønne kasser. Her skal barna trives også :-)

Anonymous poster hash: 382cb...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...