Gå til innhold

Steke ribbe, men har ikke folie!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg pleier alltid å sette ribba i ovnen på morgenen, på 80 grader. Trenger ikke folie. Nydelig hver gang!

Anonymous poster hash: eab1e...613

Blir det for sent å sette inn nå da? Når jeg skal ha ribba klar senest klokka 17? Eller bør jeg øke litt på temperaturen?

Pleier å ha folie over første timen med steking, med svoren ned i panna, har lett på nett, men er ikke i form i dag, så klarer ikke konsentrere meg med sånt, derfor spør jeg her inne, regnet med at det var en del som kunne gi råd her inne :)

Anonymous poster hash: 9ace5...0e1

Jeg pleier alltid å sette ribba i ovnen på morgenen, på 80 grader. Trenger ikke folie. Nydelig hver gang!

Anonymous poster hash: eab1e...613

Blir det for sent å sette inn nå da? Når jeg skal ha ribba klar senest klokka 17? Eller bør jeg øke litt på temperaturen?

Pleier å ha folie over første timen med steking, med svoren ned i panna, har lett på nett, men er ikke i form i dag, så klarer ikke konsentrere meg med sånt, derfor spør jeg her inne, regnet med at det var en del som kunne gi råd her inne :)

Ikke ta sjansen på den 80 graders ribba. Jeg prøvde sist julaften og endte med å servere gjestene rå ribbe klokka 17. :(

Anonymous poster hash: fba03...ea5

søndagsåpen butikk?

Anonymous poster hash: 215be...29a

Nei :( Da hadde jeg ikke kastet bort tiden min her...

Får lete videre på nett da, eller så får jeg servere familien brødskiver når de kommer :(

Er du virkelig så tafatt at du ikke kan finne en oppskrift på nettet? Det er bare ribbe, ikke asiatisk regnbuekalkun. Ribba steker seg selv, helt uten folie.

Anonymous poster hash: 48ecc...428

Jo takk du.. Snill og hjelpsom du er.

Her er saken: Jeg er ikke i form i dag, og klarer ikke sitte mye på pc nå, klarer ikke bla stort i bøker heller, får hodepine av det, og det går fort over til migrene. Her er det om å gjøre å få det unna uten å risikere at jeg er sengeliggende mens familien er her.. Og nei, dette er ingen midlertidig greie, jeg er kronisk syk, så det er ikke bare å sette av en annen dag for familiemiddag heller.

<3B&E<3 (håper du ser det greit med forkortelsen) tusen takk!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...